Treceți la conținutul principal

Masca exfolianta pentru scalp Pure Detox Yves Rocher - review

   Salutare! Inca de la lansare, mi-am inchipuit ca masca pentru scalp Pure Detox de la Yves Rocher va fi tentanta pentru un public destul de larg. Nu putine sunt persoanele care isi doresc senzatia de par proaspat spalat pentru cat mai mult timp si care se confrunta cu ingrasarea prematura a scalpului. Eu am parul mixt, asa ca am fost o buna candidata pentru a incerca acest produs. De regula imi spal parul la doua zile dar uneori as putea sa-l samponez chiar zilnic pentru acea senzatie placuta de par 100% curat.


  Masca Pure Detox este conceputa pentru a fi utilizata o data pe saptamana si trebuie folosita inainte de spalarea parului. Are in componenta alge si argila alba, indeparteaza impuritatile si exfoliaza delicat. Se aplica pe scalp, se maseaza si are un timp de actionare de cinci minute. Zis si facut! Textura este destul de densa, are particule exfoliante micute, dar multe si miroase excelent, cu tente marine. La inceput am aplicat destul de mult, nefiind dumirita de cantitatea necesara, insa consider ca nu este un produs care trebuie aplicat din abundenta. Un pic de masura prinde bine. Am masat bine la radacina, am stat cinci minute si am purces la clatire. Acest pas dureaza putin mai mult si a trebuit sa samponez de doua ori ulterior ca sa fiu convinsa ca toate particulele exfoliante au fost indepartate. Efortul, insa, merita! Parul ramane curat mai mult timp, dar nu usuca scapul si efectele se mentin timp de doua-trei spalari. Am fost incantata sa constat ca functioneaza si nu e doar o strategie de marketing. Produsul vine intr-un tub cu o cantitate generoasa - 200 de ml, asa ca mi se pare util de folosit de catre toata familia. Mi se pare cu atat mai potrivit in sezonul cald. Momentan il folosesc in combinatie cu samponul reparator tot de la YR, care mi se pare unul dintre cele mai bune pe care le-am folosit. Extrem de bland, totusi eficient. Ofera stralucire si parul arata foarte bine. Pe ambele produse le gasiti AICI. Nota 10!


Kissez!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader