Treceți la conținutul principal

Lotiune de corp cu kiwi Balea- review

     Hey! Astazi o sa va povestesc despre lotiunea pe care am folosit-o cel mai des in septembrie. E ciudat, dar la inceput nu m-a prea atras acest produs, am preferat sa cumpar lotiunea cu pepene si chiar nu ma gandeam ca am s-o cumpar si pe aceasta. Curiozitatea mi-a fost trezita de Dya, care s-a indragostit de gelul de dus din aceeasi gama. Am plecat si eu dupa gel, dar nu l-am gasit si m-am multumit cu ce se gasea pe rafturi.


    Lotiunea costa 7 lei, are 200 de ml, se (mai) gaseste in magazinele DM si are un ambalaj foarte vesel, care binedispune. Textura este destul de lichida, dar mie imi place mult. Intra rapid in piele, dar cateva minute ramane usor lipicioasa. Senzatia dispare foarte repede si, chiar daca m-am confruntat cu o piele deosebit de uscata zilele trecute, a facut fata cu brio, netezindu-mi coatele si alte zone mai aspre. Este economica, se intinde usor, ce mai! e o lotiune chiar buna.  Iar mirosul e adorabil: miroase perfect a kiwi! La un moment dat ma asteptam sa vad samburasii aceia mici prin textura cremei. Nu-mi pare deloc rau ca m-am reintors s-o cumpar, o folosesc cu mare drag si probabil o sa-mi para rau cand se va termina. Nota mea e 9.

   Daca v-am facut pofta de kiwi, va spun din nou, ca puteti castiga aceasta lotiune in cadrul concursului meu de aici!




Kissez!


Comentarii

  1. Eu am avut-o doar pe cea cu pepene, kiwi nu stiu de ce nu m-a atras. Si mie mi-a placut.
    Balea are doar produse delicioase. ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici pe mine nu m-a atras, desi o mirosisem, daca-ti vine sa crezi :)).
      da, acum asteptam gama de iarna :))

      Ștergere
  2. la mine in oras nu cred ca am vazuto. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Da Doamne sa castig sau daca nu, da-le Doamne minte celor de la DM sa deschida magazin la Iasi ! Asta daca nu vrei sa mor de inima rea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ah, si eu iubesc lotiunea cu kiwi! Am avut si eu si imi venea sa o mananc. Acum a aparut o noua "colectie" formata din 2 lotiuni, ambele avand niste fursecuri din alea frantuzesti, macaroons, pe ele. Cea cu ciocolata si smochine miroase divin, a prajitura. Bineinteles, asta daca va plac aromele foarte dulci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti dai seama ca voi uita ca am 7 lotiuni si una pe drum si in curand dau iama in dm...

      Ștergere
  5. mai mi-am luat si eu astazi cateva produse cosmetice si crema aceasta si un deodorant tot Balea.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma tentezi?
      cum ti se pare facultatea? a trecut o saptamana dar nu mi-ai zis nimic :).

      Ștergere
  6. aiurea...spun asta pentru ca nu este facultatea la care eu am vrut sa ma inscriu...sunt studenta la Geografie iar eu am vrut la Educatie Fizica si Sport.datorita unor probleme nu am putut sa ma inscriu unde am vrut eu...dasta spun ca e aiurea,eu cand merg la cursuri si profii aia vorbesc despre ceea ce pe mine nu ma intereseaza,iti spun ca sunt prezenta doar cu fizicul acolo,ca,cu mintea in alta parte...nu imi place ceea ce fac,asa ca ar trebuii sa renunt din primul an ca nu merita sa ma chinui degeaba si sa cheltui si bani. desi abia am inceput,imi doresc sa o termin odata si sa fac ceea ce imi place.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oare anul viitor te-ai putea inscrie unde vrei tu?
      nu am intentia de a ma baga unde nu-mi fierbe oala, dar daca esti convinsa ca nu-ti place ce faci, poate ar trebui sa renunti doar cu conditia ca la anul sa incerci NEAPARAT acolo unde iti place. o amanare de un an nu reprezinta nimic grav, numai ca peste cateva luni s-ar putea sa te simti putin desprinsa de mediul scolar.
      in zilele noastre toata lumea face facultate, dar e important sa incerci ce-ti place. Bine, poti sa ai surpriza ca si daca te duci unde credeai ca ti-e locul, sa nu-ti prea placa pana in final, dar macar nu ramai cu indoiala ce ar fi fost daca te-ai fi dus...

      Ștergere
  7. Alina,eu am o vorba:mai bine sa imi para rau pentru ce am facut,decat pentru ce nu am facut.raman aici unde sunt ca trei ani nu-i mult iar daca voi urma o a doua facultate,aceea cu siguranta va fii cea de educatie fizica si sport.mai bine instructor sportiv decat savant ori geolog.am avut de ales intre geografie si istorie,iar eu am ales geografiea pentru ca aceasta specialitate iti ofera multe oportunitati de a face ceea ce iti place.dupa ce termin,poate vreau sa devin asistent de arhitect,nu se stie.deci,asa cum am spus si mai sus,imi doresc sa o termin pentru ca mai apoi sa fac ceea ce imi place.a fii asistent de arhitect nu e departe de ceea ce imi doresc eu;pot devenii oricand decorator in sali pentru diferite evenimente corporate.oricum,de aici inainte am sa fac la marturii si la aranjemente florale pentru ca asta imi place cel mai mult.sigur,ca nu imi trebuie o diploma de facultate pentru meseria care o ''iubesc'',dar niciodata nu strica o diploma in plus.si nici nu sunt la fara taxa sa zic ca ma aflu acolo pe banii parintilor lui X sau lui Y...daca ar fii existat macar o scoala pentru a scoate Organizatori de nunti,nu mai mi-as fii batut capul cu geografia sau Doamne de ce nu sunt eu la sport.e adevarat ca multi fac facultate in zilele noastre,avem poate cu totii zeci de diplome de parca ne-ar scoate Einstein,dar cel mai important este sa cauti partea buna in facultatea pe care ai ales-o,fie ca am dorit-o sau nu...eu am gasit-o;''asistent de arhitect''.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  8. daca esti la buget, merita sa incerci ;). macar un an, apoi cred ca o sa-ti intri in obisnuinta :).

    RăspundețiȘtergere
  9. oricum nu am de gand sa abandonez cei trei ani pe care ii am de parcurs.
    Alina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu-i asa mult 3 ani... de fapt sunt mai putin de 3 ani, daca calculam exact :).

      Ștergere
  10. nu sunt la buget.am spus ca nu sunt la fara taxa.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am sarit peste "nu". scuze, chiar ma miram ca tineam minte ca data trecuta mi-ai zis ca esti la taxa..
      eu obisnuiesc sa zic buget/taxa si m-am incurcat nitelus. scuze inca o data.

      Ștergere
  11. Alina,scumpo,stai linistita ca aici nu suntem la scoala.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  12. Cred ca esti mamicuta lotiunilor de corp Bales. :)) am dat un search pe gugle "lotiune de corp balea" si e a doua de care dau pe blogul tau, in doar cateva minute. :)) Am 3 lotiuni de corp acasa si ca o obsedata ce sunt, tot mai caut. :D Caut una pentru vara, pana atunci planuiesc sa le termin pe cele deja incepute. Hmmm, sper sa gasesc una fresh :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar deloc. am avut doar trei si pe prima am luat-o acum fix un an :). daca vrei tot de la balea cred va mai trebui sa astepti putin pana apar colectiile limitate de vara :).

      Ștergere
    2. Daaa, astept, ca am jucarii deocamdata. :)) Dar raman la Balea, ca imi place mult mult cea pe care o am acum, cu migdale si cirese. Iami!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla