Treceți la conținutul principal

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.

  Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.

   Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scadere in greutate. Ei bine, eu spun ca-i total invers si logic de altfel. Cand administrezi orice fel de supliment unui organism obosit, acel organism va avea tendinta de revigorare, iar un organism revigorat si sanatos va cere intotdeauna de mancare. Mie mi-au crescut pofta de mancare, nu cu mult, dar oarecum sesizabil, pentru ca inainte nu prea puteam manca nimic. De la vreo 1200 de kcal pe care le mancam, am ajuns la 1500-1600, ceea ce este chiar recomandat pentru varsta si inaltimea mea (de fapt ar trebui sa mananc vreo 2000 de kcal dar nu se pune problema sa ajung la atata). Vazand ca mananc mai mult, am plusat cu niste sport, iar efectele m-au minunat. Din cauza ca spirulina contine proteine si proteinele+sport=muschi, m-am trezit cu niste muschiuleti de toata frumusetea, in special la picioare. Am fost foarte fericita, mai ales ca acesta era telul meu. Pe cantar am adaugat 2 kg si am ajuns la 56, dar la haine nu s-a vazut nicio diferenta, fapt ce vine sa sublinieze ca de fapt nu m-am ingrasat.
   In ceea ce priveste tenul, am fost foarte fericita sa vad ca imi arata mult mai bine, nu mai faceam si nu mai fac nici acum furuncule urate, pielea arata mult mai bine decat inainte,era vizibil mai curata.
   Nu am simtit un boost de energie sesizabil, insa m-am simtit destul de bine pe durata curei si chiar dupa.

  Efectele in timp s-au mentinut si cred ca voi mai apela din cand in cand la cate o sesiune de revigorare a organismului.



   Legat strict de marcile pe care le-am folosit, pot spune ca Fares se prezinta sub forma unor capsule verzi ce au inauntru spirulina si urzica in stare naturala, am vazut cateva firisoare iesind dintr-o capsula. In schimb, pe toata durata consumului, am simtit un gust neplacut, care nu trecea nici dupa ce mancam si deseori senzatia de gol in stomac ce ma facea sa mananc mai des. Cele de la Alevia sunt pastilute comprimate kaki-verzi, nu am sesizat efecte neplacute, dar nici nu mi s-au parut atat de eficiente.


  Ceea ce am scris mai sus nu reprezinta adevarul absolut si nici nu va indemn sa luati suplimente haotic, insa m-am gandit ca poate va interesa pe cineva parerea mea, mai ales ca am promis din aprilie ca voi scrie cateva cuvinte. Pana va hotarati daca vreti sau nu sa urmati aceasta cura, va invit sa verificati cele mai tentante oferte la cosmetice AICI.





Kissez!

Comentarii

  1. Eu am slabit dupa cura cu spirulina.Adevarul este ca avem foarte multa energie si am facut sport la greu.Acum depinde de fiecare organism in parte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bineinteles, eu nu contest ca se poate slabi, dar la mine nu tine.

      Ștergere
  2. Eu sunt adepta suplimentelor datorita stilului de viata activ si adesea stresant. Problema este ca, in ultima perioada uit sa le iau. Rusinica, rusinica maaare.
    Am luat si eu spirulina in trecut si am fost foarte multumita. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nici eu nu prea tin minte, doar pe perioade mai scurte de timp.

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. nu vreau sa-ti par aroganta, dar intrebarea asta e pusa cam anapoda, nu ti se pare?

      Ștergere
    2. Nu, nu mi se pare, dar daca spui tu..

      Ștergere
    3. mai citeste o data al doilea paragraf, poate iti raspunde la intrebare...

      Ștergere
  4. eu am avut o cutie de spirulina.pt a slabi am luat o,dar nu m am tinut de cura.adica dupa cateva zile am uitat sa mai iau si a ramas acolo pe raft cutia aproape plina.poate ma apuc iar .de data asta serios.frumos articol.ms

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu sunt pentru suplimente , in functie de cerintele organismului !

    RăspundețiȘtergere
  6. spirulina pentru a slabi,se ia cu o jumatate de ora inainte de mesele principale(3/zi) si pentru a depune masa musculara(sau a ne ingrasa) se ia dupa masa

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am inceput sa le iau imediat ce am inceput sa merg la sala... asa ca nu sunt convinsa ca au avut un efect sau doar e de la sala insa am inceput sa slabesc. Apropo pe farmacie-ieftina.ro inca este promotia cu 1+1 gratis de la Alevia in caz ca sunteti interesate

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu faceam sport deja si, cand le-am luat, am vazut cum se mareste masa musculara :).

      Ștergere
  8. si eu am luat spirulina,ma simteam slabita si ma apucasem de sala,si am luat 4kg in 2luni,eu care nu puteam deloc sa ma ingras :)) a fost o minune pt mine sa vad un asemenea efect! chiar a dat rezultatele dorite si voi lua din nou :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca te ingrasa vreau sa iau si eu este adevarat ? poti sa imi dai un raspuns cum l-ai luat dupa masa sau inainte





      Ștergere
  9. Bună seara as vrea sa iau spirulina dar vreau sa slăbesc ce ziceți este ok

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună eu iau spirulina de vro 6 luni poate si mai bn cu mici pauze . Da chiar face minuni aceasta spirulina nu am crezut ca un produs poate face atata bn .

      Ștergere
    2. Salut prieteni da la început de cura îți face o pofta nebuna de mîncare și greata trb începută cura cu cantități mici ca.și sucul de sfeclă pina se obișnuiește stomacul și corpul atenție pentru.rezultate bune trebui luat mult timp citeva.luni orice supliment natural trebui administrat corect și lunar cu cele zece zile pauza

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla