Treceți la conținutul principal

Reviste: Marie Claire si Femeia de octombrie

   Hello! Azi am dat o tura pe la chisocurile de ziare. Aveam chef sa rasfoiesc o revista, dar am si traditia de a cumpara NEAPARAT macar o revista pe octombrie. Am optat in primul rand pentru Marie Claire, mai ales ca citisem ca are mai multe mostre si doream sa incerc crema anti-rid Clarins. Bineinteles ca n-am gasit toate inserturile :(, a mea continea doar un catalog Fossil si un pliculet de Vichy Idealia Pro.

  Am mai cumparat si Femeia, m-a tentat mult lotiunea cu grapefruit si mandarine Watsons. Stiu ca e a treia oara cand apar la reviste aceste creme, ca poate au stat in conditii neprielnice, insa am decis sa risc. Daca voi avea neplaceri am sa renunt super-rapid la ea. A mai continut si un catalog Deichmann, fond de ten Vichy (nuanta inchisa) si tratament pentru riduri Anew Clinical de la Avon. Lotiunea de corp nu are mirosul alterat, de fapt aroma este delicioasa  si presimt ca va deveni preferata mea :).









Kissez!



Comentarii

  1. In momentul in care am vazut ambalajul, ma gandeam ca ai luat din nou un gel de dus, daaaar m-am inselat. ;))
    Sa le folosesti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  2. OMG, bine ca mi-ai adus aminte!!! Ieri eram prin oras si am trecut pe langa un chiosc de ziare si reviste si mi-am zis "Ia sa ma mai holbez si eu, sa vad ce reviste au mai aparut", apoi am cautat o revista pentru copii...si deodata mi-a sarit in ochi revista Femeia cu lotiunea Watsons, cu ambalajul protector desfacut si lotiunea (yukkk) inceputa (sticla era turtita iar capacul manjit). Acum, ma gandesc eu k nu vor vinde ei chiar revista aceea si ca mai au altele nedesfacute, dar totusi si-au facut reclama proasta, macar puteau expune o revista cu folia intacta. La fel, in Kaufland vad deseori revistele cu cadouri cu folia desfacuta si cadoul...lipsa.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate s-a desfacut in timpul transportului? sau se vedea clar ca e deja consumata???

      Ștergere
    2. Era consumata. Ba chiar se vedea ca sticla a fost presata pentru a scoate produsul. Aici e marea uimire: Cum s-a gandit cine s-a gandit sa o expuna chiar pe aceea??? Imi si imaginez ca a scos lotiunea, s-a dat cu ea, a pus-o la loc, iar a luat-o...

      Ștergere
    3. :( atunci nu pot sa-mi inchipui ce-au avut in cap...

      Ștergere
  3. iar eu astept din luna iunie anul curent sa apara un nou numar al revistei Ideal Mariaj...of...
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. bafta, sper s-o gasesti, eu vineri am umblat fara niciun rezultat, de abia azi am gasit-o.

      Ștergere
  5. Sa le folosesti cu placere! Ooofffffff, eu nu am gasit Femeia deloc :( nu stiu ce se intampla in Brasov. Vineri mi-am luat insa Marie Claire cu pensula pentru ochi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. thanks. si eu am umblat o gramada pana am gasit-o intr-un inmedio.

      Ștergere
  6. eu totusi sper.a fost weekend-ul trecut Targul de nunti Expo Ideal Mariaj si poate apare luna aceasta.si numarul trecut al revistei a aparut tot dupa targ.mie mi-e frica sa nu cumva sa nu mai apara deloc...pe la chioscurile voastre pe acolo ce reviste de nunti se distribuie?
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aceleasi ca peste tot, banuiesc, ca doar tot in Romania stau :)). nu m-am uitat la ele, nici nu cred ca am cumparat vreodata o revista special conceputa pentru nunti :).

      Ștergere
  7. Trebuie sa fug repede sa mai prind si eu revista FEMEIA :-? Sa le folosesti cu placere! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata bine revista femeia cu lotiune :P Parca ma tenteaza si pe mine :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu vreau sa-mi iau Marie Claire cu demachiantul pentru ochi, daca e bifazic. Chiar am zarit-o azi, nu stiu de ce n-am luat-o de atunci...

    RăspundețiȘtergere
  10. Mai e o revista cu blush de la Maybelline :)
    Pupicei

    RăspundețiȘtergere
  11. si eu vreau revista femeia dar cadou Yves Rocher un produs de machiaj cum era in reclama dar nu am vazut nicaieri, am prea multe lotiuni de corp, nu mai vreau, sa le folosesti cu placere, te-am pupat :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca nici eu n-am vazut-o cu produse de machiaj, cele mai multe erau cu sampoane garnier.

      Ștergere
  12. poate cand te vei pregatii de nunta,iti vei cumpara.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla