Treceți la conținutul principal

Despre unghii si pila de sticla

    Hey! Astazi o sa va povestesc putin despre unghii si despre ce am remarcat eu de-a lungul vremii. Bineinteles ca s-ar putea ca parerea mea sa difere de a voastra, insa poate, pentru unele, va fi utila si postarea aceasta.

  De mic copil am avut unghii tari, care cresteau repede si care ma cam incomodau la scrisul cu creta pe tabla :). Din generala, am inceput sa fiu mandra de ele si sa le dau ceva mai multa atentie.

  In clasa a VIII-a si a IX-a eram intrebata des daca am unghii false si o data, la ora de franceza am fost adunate doua clase paralele. Ne-am inghesuit noi cate 3-4 in banca si langa mine era o fata pe care n-o stiam si care, cand mi-a vazut unghiile m-a intrebat atat de tare daca-s ale mele, incat s-a auzit in toata sala :)). M-a marcat intamplarea aceea, mai ales ca mie nu mi se parea ceva iesit din comun.


  Pe vremea aceea le purtam patrate, tocmai aparuse moda si reuseam sa le fac aproape la perfectie doar din foarfeca. De fapt, ani de zile mi-am taiat unghiile cu forfecuta si, contrar parerilor generale, unghiile mele erau deosebit de sanatoase si nu se exfoliau deloc. Pila era folosita rar si foarte putin.

  Apoi m-am confruntat cu o mare cadere de calciu. Ma asteptam ca unghiile sa mi se faca praf, dar n-am avut acest ghinion si, in continuare, reuseam sa-mi fac manichiura doar cu forfecuta.


 Impatimita a revistelor Cool Girl si Bravo Girl si mai furand si cate-o Ioana de la maica-mea, am aflat ca forfecuta nu este indicata si ca ajustarea unghiilor ar trebui sa se faca cu pila pentru impiedicarea exfolierii unghiilor. Na, m-am hotarat sa dau credit celor citite. (Trec peste faptul ca vreun an, din cauza stresului mi-am ros unghiile pana in carne si ca eram numai rana pe la degete.) Ma apuc sa folosesc pila, INTOTDEAUNA in acelasi sens. Si de atunci, tot punand vina pe stres, observ ca unghiile mele nu mai sunt chiar ce-au fost si ca mi se exfoliau dupa ce treceau de o anumita marime.


  Ba ca-i stresul, ba ca-i ovo-lacto-vegetarianismul, ba ca nu-mai-stiu-ce, mi-au trebuit vreo 3 ani sa ma dumiresc ca de fapt unghiile mele nu mai sunt ceea ce au fost din cauza pilei. Bineinteles ca am incercat sa revin la forfecuta, insa imi lipseste rabdarea si mi-am pierdut si indemanarea. Am ajuns la o varianta de compromis in care le scurtez cu forfecuta iar apoi, le pilesc doar putin, pentru a le da forma dorita.


  Cand au aparut pilele din sticla, m-am grabit sa-mi procur una. Pot sa spun ca scurteaza si netezesc unghiile mult mai repede decat cele clasice si mi se pare ca nici nu distrug unghiile atat de tare, insa tot nu e ca pe vremuri. Totusi, le recomand, mi se par mai "safe".


  Ceea ce mi s-a intamplat mie nu inseamna adevarul universal, insa cu siguranta exista si alte cazuri asemanatoare. Daca aveti mari probleme cu exfoliarea s-ar putea ca unghiile voastre sa nu se impace prea bine cu pilele si sa fiti intr-un cerc vicios. Solutia? Banala si blamata forfecuta.


  Voi ati patit acelasi lucru ca mine?




Kissez!

Comentarii

  1. si eu am pila de sticla si imi place! a ta e scumpica foc :)
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu am gasit o alta solutie. Mi-am luat din Lidl jit-ul acela cu pile "electrice" si in 10 minute unghiutele sunt scurtate relativ uniform si nu am nici probleme cu exfolierea.
    La mine aceasta a fost singura solutie. Recunosc, pila din sticla nu ajuns la labutele mele.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. nu stiam ca este pila de sticla :) o voi incerca si eu!

    te pup,Lorena

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu folosesc forfecuta in ciuda sfaturilor de a nu o mai face. Cand eram in liceu aveam unghiile foarte lungi si frumoase. Acum insa nu le mai suport decat foarte scurte, desi parca mi-e dor uneori de manichiura mea sofisticata din liceu.
    Pila de sticla inca nu am folosit, m-am obisnuit cu cele clasice si nu am observat sa imi faca rau.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am avut o perioada cand ma simteam foarte bine cu unghiile scurte, acum le tai, apoi le las sa creasca si tot asa. momentan sunt micute :).

      Ștergere
  5. Mie de la orice fel de pila mi se exfoliaza ingrozitor unghiile, deci tot forfecuta si unghiera lata sunt aliatele mele. Sincera sa fiu daca as putea as evita pilirea, dar na, nu se poate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu cu unghiera nu ma impac sub nicio forma. e chiar hilar, dar n-am destula forta s-o apas ca sa-mi taie unghiile :)).

      Ștergere
  6. mama e manichiurista si nu ii lipseste nici aceasta pila.
    si eu mi-am cumparat revistele Bravo Girl si Bravo pana in clasa a 10-a.pe mine ma interesa doar horoscopul,testele din revista si rubrica Love.am renuntat sa mi le mai i-au pentru ca am descoperit pe altele mai interesante pentru mine:revistele dedicate nunilor.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu am observat ca mi se exfoliau unghiile, nu le mai puteam pastra lungi ca acum o vreme.
    chiar daca foloseam ulei de ricin. Pana cand m-am angajat si am descoperit o pila de carton, din aceea cu 4 fete. Pana atunci nu credeam ca pilele astea chiar pot da si luciu unghiilor, dar m-am convins ca asa e. Acum le pilesc cu ea o data pe saptamana si le si lustruiesc. Pe langa asta mai folosesc si tratamentul Farmec, exfoliantul pt. cuticule tot de la Farmec si ulei de ricin si nu mai am nicio problema. Imi cresc unghiile tari si frumoase, iar cand le tai, o fac pentru ca se rup de la baza de lungi ce sunt. :)) Acasa am si eu tot o pila din sticla, am vazut ca o are si Meg, dar a mea s-a tocit, nu stiu de ce. :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am avut si pile de carton cu 4 fete si nu m-au ajutat prea mult :(.

      si mie mi s-a crapat acum cateva zile o unghie pe la jumatate pentru ca le aveam prea lungi. acum le-am scurtat :).

      Ștergere
  8. si eu patesc la fel ca si tine, si apelez la forfecuta! pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ziua ! Doresc a achizitiona si eu o pila praha cea cu cristale pe ea ..cum se procedeaza pt a o comanda...doresc un raspuns ..multumesc o zi frumoass 🤗😘

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla