Treceți la conținutul principal

Bagaj de vacanta ;)

   Hello! Stati linistite, nu plec nicaieri INCA :)), doar am devenit putin nostalgica la gandul ca anul trecut pe vremea aceasta eram in vacanta. In plus, in ultimele doua saptamani m-am tot gandit ce ar fi cel mai simplu de pus in bagaj si am ajuns la aceasta concluzie:
- sampon 2 in 1 Enliven, ca sa nu mai car si balsamul dupa mine
- gel de dus de doar 150 de ml Planet Spa cu goji
- mini-lotiune de corp Enliven
- sus, in dreapta, e crema de noapte de la Avon Anew, dar este si o baza buna de machiaj, asa ca as lua-o numai pe asta.
- apa de lavanda pe post de tonic
- dischete umede demachiante Beauty Iseree, perfecte pentru voiaj datorita ambalajului
- cel mai mic parfum din casa :)). Inca mai am din Shine, despre care v-am povestit aici
- spray pentru picioare. Asta da produs indispensabil ;).
- deodorant, la fel de necesar
- fond de ten Joviale si mini fdt Avon, combinate pentru nuanta perfecta
- oja cea mai durabila din casa e momentan Essence Boho Chic. Desi am citit ca Essence sar repede de pe unghii, eu am fost super multumita de a mea :)
- rimel Oriflame pentru gene falfaitoare :)) review aici
- gloss Elite. Desi pare inchis la culoare, pe buze arata foarte natural si se potriveste tuturor pieselor de imbracaminte.

  In plus, o crema cu FPS ;).Da, stiu, nu iau mai mult make-up cu mine, n-am timp de asa ceva de obicei :).

Iata ce am carat anul trecut dupa mine :)) aici. Se pare ca acum am mai multe produse travel-size, plus ca am renuntat la samponul uscat, al doilea deodorant si apa termala care oricum nu ma ajuta cu prea multe :).


Am uitat ceva? Voi ce va luati/v-ati lua in vacanta?


Kissez!

Comentarii

  1. sa stii ca gelul de dus cu goji e si pe lista mea pentru concediu. Daca o sa am timp sa stii ca poate fac si eu o postare de gen :DDe abia astept concediul, nuamr fiecare zi din cele 3 saptamani ramase :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Oooo tu stai bine :) Eu anul trecut cand am plecat la mare am avut o geanta mai micuta plina cu cosmetice,deodorante,gel de dus,crema de corp,etc...Bun,erau si ale sotului insa majoritatea ale mele :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. anul trecut mi-au spus fetele ca am luat cam multe :)).

      Ștergere
  3. Strictul necesar :D. Nici nu vad de ce ai cara o multime de produse, pe care oricum e prea putin probabil sa le folosesti!
    Eu am o relatie de iubire-ura cu ojele de la Essence :))! Inainte imi sareau iiimediat de pe unghii :))! Duminica trecuta insa, a venit verisoara mea la mine si mi-a zis ca mi-ar sta mai bine cu unghiile rotunde decat cu ele patrate. Nu prea m-a incantat ideea, dar am lasat-o sa-si faca de cap la o mana. Acum nu te gandi ca e diferenta de la cer la pamant, ca eu oricum am unghiutele scurte :)). Dar voiam sa vad daca imi place sau nu cum imi sta. Deci la stanga le am rotunde, iar la dreapta patrate. Mi-am facut unghiile cu Essence That;s What I Mint, si ce sa vezi? La mana dreapta a sarit ca naiba, iar la mana stanga e intacta oja :)). Nu stiu daca forma e de vina, dar inclin sa cred ca da. Oricum, o sa mai supun oja unor teste :))!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa am zis si eu si asta e strictul meu necesar :).

      pai si eu am forma rotunjita,probabil ca are legatura. cand aveam unghiile patrate nu am fost atenta :).

      si acuma ce faci? ramai cu o mana diferita? :)

      Ștergere
    2. Nuu :))! O sa mi le tai pe toate rotunde, ca parca pare si mana mai mica si mai finuta <3!

      Ștergere
  4. Eu chiar azi fac bagaje! Plecam pentru cateva zile la munte. Sunt curioasa cat de "chibzuita" voi fi! :)) Daca am timp, fac niste poze (dar, cel mai probabil, nu)...

    Pupici, Alina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte mic si util bagajelul tau.
    Nici eu nu mai car saci de produse dupa mine, doar ce e util. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e cel mai bine, ramane loc in bagaj pentru cumparaturi :)).

      Ștergere
  6. Of, grea treaba cu bagajul pentru vacanță. Eu mereu mă trezesc că am uitat să iau ceva, așa că am decis să-mi fac o listă din timp.
    Mai mult de un gel de dus, un sampon, un fixativ si o lotiune nu vreau sa car după mine în această vară (+mici lucrusoare pentru machiaj). Am mai păstrat niște mostre de cremă și un mini-parfum special pentru astfel de perioade.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu mi-am uitat de vreo 2 ori periuta de dinti :)) dar demult :)

      Ștergere
  7. Produse puține și neapărat utile! Îmi place cum ai privit lucrurile! Și eu sunt adepta bagajelor cât mai mici, nu văd rostul geamantanelor pline cu toate minunile pe care nici nu ai timp sa le folosești!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. la mine ghinionul apare cand produsele sunt in recipiente mari.. chiar daca-s putine, ocupa spatiu si eu nu e mut in sticlute mici pentru ca am sesizat ca-si pierd proprietatile f repede.

      Ștergere
  8. cam asta as lua si eu cu mine... :D desi poate as renunta la fdt.. :)) in vacanta il folosesc destul de rar,... stiu ca nu e tocmai ok.. dar asta sunt.. :D
    P.s: m-am amuzat la faza cu genele falfaitoare.. :))
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. eu am luat mostre, plus alte produse travel size si asa mi-a incaput totul in doua portfarduri maricele. O geanta, la doi insi, pentru cateva zile mi s-a parut suficient, lejer si practic.

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu imi iau tot timpul un pliculet - doua de sampon, ca sa nu car toata sticla. Mie nu-mi lipseste nici fixativul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu trebuie sa ma spal des, mai ales daca umblu prin caldura. la fixativ renunt cu mare usurinta si acasa :).

      Ștergere
  11. Cand am citit titlul, sa-mi cada paharul cu apa din mana, nu altceva... Ma gandeam ca pleci vreo saptaluna pe undeva si ne lasi fara postari. Apoi m-am linistit :D

    Eu as renunta la Fdt si luciu de buze, as pune in plus un balsam de buze si o crema dupa plaja, asta daca as merge la mare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))))))))))) anul trecut am plecat fara sa las postari. sa vedem anul asta cum fac, desi cred ca las macar una programata. ma gandesc ca supravietuiti voi fara mine :)).

      Ștergere
  12. Eu renunt la fondul de ten si oja :) si adag 1 - 2 balsamuri de buze :)) Nu se poate fara !

    RăspundețiȘtergere
  13. Fata de anul trecut e mult mai bine, in sensul ca vei cara mai putin :) eu nu iau foarte multe

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla