Treceți la conținutul principal

Caviar NOTD

  Hey! A mai trecut o saptamana, iar e sambata si avem din nou colaborare. Ne apropiem tot mai tare de finalul acestei serii de postari si deja incep sa devin nostalgica. Brrrrr! M-am scuturat de nostalgie :)). Sa trecem la treaba.

  Tema de astazi a fost metallic nails. Chiar daca am vazut cateva oje in nuante metalice, momentan simt ca nu ma prea reprezinta. Pe de alta parte, de vreo luna tot incerc sa folosesc bilutele MUA pentru manichiura caviar si atunci m-a lovit inspiratia: pai bilutele au straluciri metalice, deci hai sa ma apuc :). Iata bilutele cu pricina, destinate zodiei pestilor aici.

  Eram foarte curioasa in legatura cu genul asta de mainchiura, mai ales ca arata foarte pretios. Toata treaba a durat undeva la 15 minute.

  Partea teoretica: se da unghia cu oja normala, nu se lasa sa se usuce si apoi se presara bilutele peste unghie cu ajutorul dispozitivului care tine loc si de capac. Dupa aceasta operatiune, se apasa putin bilutele peste unghie. Dedesubtul campului de lucru e bine sa se puna o coala de hartie si bilutele stranse pe ea pot fi reintroduse in recipient foarte usor. Simplu nu?

  Partea practica: se da unghia cu oja normala... si apoi incepe adevarata distractie! Dispozitivul ma incomoda, plus ca zburau bilute si prin jur. Atunci m-am hotarat sa presar in palma o gramajoara si sa apas unghia fix pe ele. Functioneaza mult mai repede si acoperirea e destul de buna. Partea cu apasatul poate pune la randul ei probleme: daca apesi prea incet, bilutele vor cadea urgent, daca apesi prea tare risti sa-ti plece degetul cu bilute si oja cu tot si sa-ti faci santuri de toata frumusetea. Oricum, dupa ce mi-am impodobit unghiile, am inceput sa ating usor la suprafata, ca sa-mi dau seama cate bilute s-au lipit si cate nu. Ok! Treaba parea gata, m-am pus la uscat :)). Dupa o ora mi-am dat seama ca fiecare gest de-al meu este insotit de o ploaie de stele :)), sau mai bine zis de bilute. Sunt foarte mici, implicit sunt si parsive. Chiar daca am scapat zeci pe jos, nu se vede nimic si stiu ca de acolo vor fi urnite doar cu ajutorul aspiratorului. Dupa ora regulamentara am inceput sa mut si eu 2-3 lucruri prin casa si m-am trezit cu 3 unghii ciobite iremediabil. Nu ca zburasera 3 bilute, ci aveam 3 gauri de toata frumusetea. Le-am dat jos cateva ore mai tarziu.


   Asa ca in opinia mea, aceste bilute sunt de folosit dupa ce te-ai spalat/machiat/coafat si urmeaza cineva sa te duca pe palme pana la locul de intalnire unde stai incremenita, eventual iti intinzi gatul dupa paiul din suc. La intoarcere probabil vei avea unghiile plesnite oricum :)). Poate o sa ziceti ca sunt putin paranoia, dar fiind atat de mici mi se par si destul de periculoase. Risti sa ti le bagi in ochi sau chiar sa le inhalezi in timp ce lucrezi cu ele. Daca aveti copii mici, bagati-le in seif! :)). Plus ca nah, sunt dezamagita de rezistenta lor. Stiam ca n-o sa ramana intacte mult timp, dar totusi, cam 4-5 ore acolo...


  Hai sa vedem si rezultatul efemer. Pozele sunt facute inainte sa incep sa scutur surplusul, dar m-am temut ca dupa ce il scutur n-o sa mai am ce poza :)).



Arata binisor, dar cam atat. Oricum, stiu ca n-o sa ma pot abtine si o sa mai incerc odata cu alta oja dedesubt, poate vor avea aderenta mai buna ;).




Acum hai sa trecem la fetele mele talentate si sa vedem ce ne-au pregatit:
1. Georgia - http://giamakeup.blogspot.ro
2 . Anca - http://o-fata-simpla.blogspot.ro/
3. Alisa - http://btl-allysa.blogspot.ro/
4. Diana - http://cherryqueendee.blogspot.ro/
5.Deyutza - http://deyutza87.blogspot.ro/
6. Agota - http://www.nailglaze.com
7. Flori- http://blogbyflora.blogspot.ro/
8. Carla - http://sunafterstormblog.blogspot.ro/
9. Andra- http://andrakat.wordpress.com
10. Maya MakeUp - http://mayadumitrescu.blogspot.ro/
11. Romina Talpos- http://sparkleandlove.wordpress.com
12. Venus (Alina) - http://venuschic.blogspot.ro
13. Ana's Beauty Blog - http://ana-s-beautyblog.blogspot.de/
14. Josephine - http://rainbowsinajar.blogspot.ro/
15. Madalina - http://misshappyandhernails.blogspot.ro/
16. Aby - http://abycandy.blogspot.ro


Later edit: Asa-i cand te grabesti sa postezi si mai si intarziat... Dupa ce am facut pozele am dat SI cu top-coat. Poate vina mea e ca am pus prea multe bilute si top-coatul nu le sustine?? Eu imi pusesem baza in oja de dedesubt care se presupune ca ar fi trebuit sa le prinda.



Pe Miniprix a venit vara cu 30% reducere pentru tricouri si topuri, iar Meli Melo  are zilele astea multe oferte importante care sunt exclusiv in magazinul online.


Kissez!


Comentarii

  1. Arata bine :) si eu vreau sa incerc

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce culoare frumoasa au bilutele. Imi plac!

    RăspundețiȘtergere
  3. Te inteleg , Alina! Si mie imi plac mult manichiurile de acest tip , asa ca am incercat si eu. Ale mele nu au cazut chiar dupa o ora, ci am putut sa ies in oras cu ele , ca sa mi le admire toata lumea, insa a 2 zi, dupa somn...mai mult de jumatate se evaporasera :))


    Pupici,
    Maria:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai ma asteptam sa nu fie durabila, dar la mine chiar au zburat super rapid. am vazut in tutoriale ca unele fete prefera multe bilute pe unghie.
      in cazul asta exista doar doua explicatii: fie sunt prea multe bilute pentru top-coatul meu no-name, ori oja de dedesubt nu le prinde destul de bine. data viitoare incerc cu alta oja si cu mai putine bilute, dar daca nici atunci nu-mi iese...

      Ștergere
  4. Am avut si eu unele aurii si le-am adaugat peste o baza neagra. Au inceput ele sa pice dupa cateva ore, dar nu se vedea urat. Partea nasoala e ca ale mele au inceput sa se decoloreze :)). Si de la aurii au ajuns argintii. A doua zi deja cazusera multe si erau si decolorate, si am inceput eu sa le dau jos, dar, spre surprinderea mea, se vedea chiar dragut, ca ramasesera niste "santulete" argintii pe suprafata unghiei :)).
    Minunea asta a durat vreo 3 zile cred, cu tot cu saritul bilutelor, decolorarea lor, si saritul ojei :))!

    RăspundețiȘtergere
  5. M-am amuzat citind postarea :))
    Ce-i drept, in poze, maanichiura arata bine, chiar daca nu a rezistat. Eu sunt anti-talent la manichiura si nici nu dau asa mare importanta unghiilor, in afara faptului de a le mentine taiate corespunzator (adica scurte, in cazul meu) si curate. Cel mai "fancy" lucru pe care l-am facut vreodata pt ele a fost sa aplic niste stickere pt unghii, care oricum m-au enervat apoi.
    Deci tu meriti felicitarile mele, pt manichiurile pe care ti le faci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai s-a vrut si amuzanta postarea, desi am vazut multe manichiuri caviar, de plans nu s-a plans cu adevarat nimeni :)).

      multumesc, as incerca si eu altele dar nu sunt priceputa :).

      Ștergere
  6. Imi place sa admir astfel de manichiuri insa nu am incercat si nici nu cred ca voi incerca prea curand. Nu cred ca as suporta sa vad cum dispar rand pe rand bilutele de pe unghiile mele :(

    RăspundețiȘtergere
  7. imi plac foarte mult bilutele.. are si o prietena tot din acestea de la MUA.
    eu mi-am cumparat un borcanel de la un butic.. dar sunt mai micute.. si chiar au rezistat foarte mult.. :)) cam 7 zile...
    bine au mai sarit vreo 3-4 pe la varf.. :D
    pupicei!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. 7 zile e enorm! mai incerc o data cu putine bilute si mai incerc si cu bilute fuchsia, sa vedem...

      Ștergere
  8. arata tare in bine in poze :)
    si eu am incercat o astfel de manichiura, dar cu bilute muuuuult mai mici , m-am dat doar pe inelar , si imediar dupa ce am dat 2 straturi de oja asemanatoare cu bilutele , mi-am bagat degetul in borcanelul cu bilute . Dupa ce s-a uscat am dat surplusul cu o pensulica, si am dat cu mult top coat. Dar curand nu stiu cand o sa mai folosesc , nu-mi prea place senzatia aia de gronjos pe unghie :D

    RăspundețiȘtergere
  9. ahh, sunt chiar frumoase! stii ca am scris si eu despre ele si eram curioasa cum ti se par tie.

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi place mult combinatia de culori, pacat de rezistenta. Asa am patit si eu cu manichiura caviar, dar fiindca le-am apasat tare pe unghie, s-a imprimat in oja proaspata modelul de bilute si a aratat ok si dupa ce au cazut. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am observat ca dupa ce au cazut, parte din culoarea de pe bilute a ramas in oja de dedesubt..

      Ștergere
  11. daca erau mai rezistente incercam si eu, dar cum tot timpul imi gasesc cate ceva de lucru, ar fi imposibil sa reziste la mine pe unghii...
    imi place, arata frumos!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  12. Hi hi tare m-am amuzat : ))))) In ceeace privește manichiura, nu pot decat sa te felicit pentru ca eu nu as fi avut rabdare cu bilutele alea... : )))*

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu am incercat cu catifea si la prima atingere s-a dus..tot mai buna e oja simpla, nu? :)))
    Simona.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am si catifea, ma astept sa imi zboare in par :)).

      Ștergere
    2. Nu zboara in par :))) dar se duce repede la spalat si cade de pe unghii, mai ales cand te imbraci

      Ștergere
    3. pai ba cred ca la mine o sa zboare pana reusesc s-o aplic pe unghii :)). imi cunosc talentele :)).

      Ștergere
  14. Foarte misto ideea cu bilutele, felicitari. Insa imi pare rau (pt tine) ca n-au stat mai multe ore pe unghii :(. Vorba ta atata chin cu ele pana le aplici, nu stau pe unghie si mai sunt si periculoase.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu nu mi-am dat seama cat sunt de mici pana nu le-am vazut rostogolindu-se :))

      Ștergere
  15. Arata bine.
    Trebuie sa o incerc si eu. Neaparat! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Imi place combinatia de culori a caviarului.
    Ma tem ca ai pus prea multe, nu stiu de ce creeaza senzatia de unghie prea lata, tu ai unghii alungite, nicidecum late!
    In privinta rezistentei, stii ca acelasi lucru am spus si eu in update-ul postarii cu manichiura caviar! Imi ramaneau bilutele in sprancene cand ma pensam, in nas cand ma dadeam cu fdt; mi-am inchipuit cum te duce cineva pe palme si cum stai incrementa la intalnire!:)))

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pozele sunt facute la o faza intermediara. Intr-adevar inelarul se vede incarcat si dupa ce am eliminat surplusul, au ramas mai putine bilute si chiar asa cred ca a fost prea dificil pentru top-coat.

      mie chiar mi-e teama ca s putea sa le inhalez, mai ales in somn...

      pai nu s-au mai dus bietele fete/femei sa stea incremenite sfidand perfectiunea?? :))

      Ștergere
  17. ah...ce haioasa esti! Adevarul ca e o manichiura incomoda :D Eu am folosit-o o singura data si doar pe inelar :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) mi se spune des pe blog ca-s haioasa. probabil ca sunt :))).

      Ștergere
  18. ce tare arata, dar eu cred ca pana seara mi s-ar duce manichiura:))

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla