Treceți la conținutul principal

New stuff

  Hey! In ultima vreme am adunat multe produse cosmetice noi fie ca mi le-am cumparat eu, ca le-am primit sau ca mi-au fost oferite pentru testare si culmea e ca astrele s-au aliniat atat de bine incat toate imi plac si mi se potrivesc. Simt ca am schimbat destul de multe in rutina zilnica si ca a fost o perioada foarte buna pentru descoperirea unor super produse. O s-o iau pe rand si astazi va arat noutatile Bottega Verde fiindca le-am primit de curand si sunt foarte incantata de ele. De fapt, de abia am avut rabdare de cand am plasat comanda si pana am primit coletul, norocul meu a fost ca toata treaba a durat mai putin de 24 de ore - sunt foarte rapizi.


  Si ca sa va transfer putin din entuziasmul meu, am facut o poza imediat ce am deschis pachetul:

   Frumusetea statea in cutie! :)) Deja am laudat gama cu struguri rosii si nici gand sa ma plictisesc de ea, de aceea am zis ca trebuie sa incerc si gelul de dus. Are 400 ml, deci e marisor si o sa ma tina ceva vreme. L-am incercat deja si m-am delectat cu aroma finuta si placuta pe care am indragit-o atat de mult.

  Dupa experienta foarte placuta cu spuma demachianta cu aloe vera, am stiut ca n-o sa dureze mult pana o sa-mi doresc si varianta cu ulei de argan. Am adaugat-o si pe ea in cos si sunt convinsa ca o sa-mi placa la fel de mult. Parca are un miros mai potrivit pentru toamna, e mai...cald. Spumele acestea vor fi cu siguranta in top cinci produse descoperite in ultima parte a lui 2016, sunt fenomenal de rapide - ma demachiez in cateva secunde.

  In ultima vreme am adaugat in colectia mea trei rujuri noi si unul e de la Bottega Verde. Am vrut o nuanta foarte intensa (doar stiti ca-mi plac culorile puternice) si am ales un roz puternic. Rujul e unul lichid, are o acoperire perfecta dupa un singur strat si o sa va dau mai multe detalii in review - trebuie sa-l mai testez, dar pana acum sunt multumita de el.


  V-am spus si data trecuta ca la orice comanda pe site se primeste si un cadou, iar eu am gasit in colet sapunul cu struguri rosii care mi-a placut atat de mult data trecuta. Tocmai bine a venit, fiindca celalalt mi s-a terminat :).


  Pentru preturi si alte detalii va invit sa accesati site-ul Bottega Verde, iar in saptamanile urmatoare veti citi cu siguranta impresiile mele despre produsele primite.





Kissez!

Comentarii

  1. Of, cate bunataturi! Sa le folosesti cu drag :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am incercat nici un produs de la bottega verde dar chiar ma tentezi cu toate bunatatile astea. Sa le folosesti pe toate cu placere si sa citim despre ele mai multe :)
    Puuuup

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla