Treceți la conținutul principal

Sondaje Online platite - comunitatea eXPRIM

 
   Hello! De-a lungul vremii v-am prezentat mai multe site-uri de sondaje, v-am spus care sunt cele mai bune si am ramas alaturi de multe pana in prezent. Ma intereseaza tot ce exista pe piata fiindca ador sa completez sondaje si ideea ca primesti ceva in schimb este atractiva si mai mult, mi s-a intamplat sa vad rezultate reale ale acestor studii. Brand-urile chiar iau in considerare opiniile consumatorilor pentru a imbunatati calitatea produselor si serviciilor. De curand am aflat despre un alt panel si chiar daca timpul a fost limitat si experienta mea este la inceput, m-am gandit ca ar fi util sa va mentionez numele sau si sa aderam la el impreuna.

 
  Comunitatea eXPRIM, panel de cercetare online administrat de Mercury Research, va ofera posibilitatea unui castig facil.
   Ca membru al panelului eXPRIM, veti fi invitati să participati la cercetari de piată pe diverse teme, Mercury Research colaborand cu mai multe companii care tin cont de parerea clientilor lor, pareri care ii ajuta in luarea deciziilor privind produsele sau serviciile care vor urma să fie lansate cat şi la imbunatatirea celor existente deja.
   Ca parerile sa ajunga la cine e responsabil tot ceea ce trebuie sa faceti este sa va inscrieti pe http://www.exprim.ro/.
   Prin e-mail veti primi invitatia de a completa chestionare online, accesand un link.
   Sigur, este foarte important să completati chestionarul in totalitate si cat mai curând dupa ce ati primit emailul cu invitatia voastra personalizata.
   Durata (lungimea) chestionarului variaza de la studiu la studiu, incadrandu-se undeva între 5 şi 35 minute.
   Frecventa participarilor voastre la sondaje depinde de numărul de invitatii primite pe e-mail.
   Un lucru important il reprezinta completarea corecta şi completa a detaliilor din profilul vostru, aceste date reprezentand criteriul pe baza caruia se va face selectia celor care vor alcatui grupul tinta al fiecarui sondaj de opinie in parte.
http://www.exprim.ro/

   Cat despre recompense, treaba sta cam asa: inca de la inceputul chestionarului veti primi informatii despre gradul de dificultate, complexitatea şi durata medie estimata a chestionarului.
   In funcţie de aceste criterii si de completarea corecta şi completa a chestionarului, veti fi recompensati cu un numar de puncte.1 punct este echivalentul a 0.5 RON.
   Conversia punctelor se realizeaza atunci cand ati atins pragul de 200 de puncte, echivalentul a 100 RON.
  Cele 200 de puncte le puteti transforma in bonuri cadou sau vouchere de cumparaturi valabile în reteaua eMAG.
  Emiterea bonurilor cadou sau a voucherelor se va face dupa scaderea taxelor impuse de legislația în vigoare. E simplu, nu-i asa?

   In concluzie, tot ce trebuie sa faceti este să vă inscrieti pe http://www.exprim.ro/. Eu am facut-o deja!




Kissez!

Comentarii

  1. hello,

    Cand incerc sa imi creez cont imi spune " Nu aveți access la acest panel." :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hey! ai reusit sa completezi datele sau iti spune inca dinainte?

      Ștergere
  2. buna,

    cam cate puncte se aduna la un sondaj?e ok site-ul?n-am experienta cu site-urile cu sondaje, dar asta parca m-ar tenta :D

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla