Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Totalul afișărilor de pagină

duminică, 5 februarie 2017

De ce imi place luna februarie

  Salutare! Imi vine greu sa cred ca scriu ultima postare din seria de imi place luna... Am incercat sa fiu cat de zen s-a putut. Pe blog mi-a cam iesit, in viata personala mai putin, important este ca mi-am dat silinta iar astazi o sa merg cu traditia mai departe si-o sa va spun de ce imi place FEBRUARIE:


- e cea mai scurta luna din an: daca nu merge bine scapam mai repede, iar daca e o luna buna avem satisfactia ca am facut multe intr-un timp mai scurt


- parca FEBRUARIE ne scapa de monotonie avand ba 28 de zile, ba 29


- e ultima luna de iarna! Pe alocuri chiar anticipam primavara, psihic ne gandim ca mai avem putin si scapam de ger (si anul acesta am avut parte de el, nu gluma!)


- Valentine's Day si Dragobete - sunt sarbatori dragute, colorate, eu chiar n-am nimic impotriva lor


- magazinele online vin cu tot felul de promotii din cauza celor doua sarbatori. Cu atat mai bine pentru noi, fie ca suntem intr-o relatie, fie ca nu suntem, ca personajul de mai jos :).
                                                                  poza preluata de pe trilulilu.ro


- ziua a crescut suficient cat sa avem sentimentul ca avem mai mult timp la dispozitie. Ne simtim pur si simplu mai eficienti.


- si poate cel mai important pentru multi, FEBRUARIE ne arata de ce planuri propuse de Revelion am reusit sa ne tinem. Daca ceva a rezistat pana acum, e posibil sa fie de lunga durata.




  Voua de ce va place FEBRUARIE?




Kissez!

4 comentarii:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...