Treceți la conținutul principal

Unt de corp Chocolate Dream Herbagen - review

   Hey! Astazi o sa va prezint un produs absolut delicios :). La baza, nu sunt fana ciocolatei, asa ca impresia care a lasat-o acest unt asupra mea e cu atat mai puternica. Dupa cum v-am spus acum doua zile, am fost mai tentata de varianta cu cocos si vanilie pe care v-am descris-o aici.

 Am deschis cutiuta cu o mare curiozitate :). Din nou, mi-a placut faptul ca produsul este sigilat, ca are un capacel protector inauntru si ca ambalajul arata foarte bine. Are 150 de ml si un pret in jur de 20 de lei. Textura este ceva mai light, arata exact ca o budinca de ciocolata :). Mirosul? Genial! In fata ochilor am avut o cutie mare cu praline de ciocolata :). Aroma atat de autentica n-am intalnit la niciun produs. Pur si simplu iti vine s-o mananci. Este exact ceea ce mi-am dorit de la un unt de corp, mai ales dupa experienta dezamagitoare cu aroma de drojdie  de la Avon de care v-am spus aici. Nu au termen de comparatie, Herbagen fiind mult superior.

 Aroma persista pe piele ore intregi, aproape o zi :), nu are nimic gretos, nimic artificial. Ma simt ca o bomboana de fiecare data cand il folosesc. O data aplicata pe piele, culoarea untului se schimba si devine alb. Intra super-rapid in piele,o hidrateaza perfect, pana in profunzime. Elimina orice piele aspra, catifeleaza si confera o piele elastica.


  Singura problema reala pe care am intalnit-o de cand folosesc aceste unturi este faptul ca nu ma pot hotari care-mi place mai mult. In fiecare seara stau si le adulmec vreo 5 minute pana ma decid care e favoritul zilei :).

  Si acest produs contine unt de shea si de cacao, ulei de masline si avocado care totalizeaza 99% materii prime de origine naturala! Nu contine parabeni, uleiuri minerale, coloranti si silicon.Termenul de valabilitate este de 6 luni de la deschiderea recipientului.

  Este absolut superb si il recomand cu incredere :). Are de la mine 10+!




Kissez!

Comentarii

  1. Asa de curioasa m-ai facut cu aceste produse! Cu fiecare postare despre ele imi vine a fugi in cautarea lor instant! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie imi vine sa fug sa-mi iau cateva recipiente, sa fiu sigura ca nu raman fara :)).

      Ștergere
  2. Eu ador ciocolata insa evit orice produs cosmetic cu acest miros, mi se pare mult prea greoi. Cand am mirosit-o pe cea de la Planet Spa in catalog am stiut imediat ca nu-mi trebuie asa ceva oricate alte beneficii ar fi putut avea :D Totusi m-ai facut curioasa in legatura cu aceasta de la Herbagen dar mai degraba sunt tentata sa o incerc pe cea cu cocos.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu au nimic in comun cele doau creme, asa ca s-ar putea sa te uimeasca si sa te cucereasca :).

      Ștergere
  3. O vreau si eu, ce bine suna, sper sa o gasesc in magazine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Clar..trebuie sa il am si eu, mai ales ca ador ciocolata!

    RăspundețiȘtergere
  5. Inca ma oftic ca nu stiu de unde il pot procura si eu, firar :))! Esti o norocoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am mai scris ca se gasesc intr-un magazin online, dar cred ca preturile sunt putin mai mari.

      Ștergere
  6. Offff, ce-mi faci tu mie...
    Il vreau, normal ca il vreu, iar acum salivez pe tastatura. ;))

    RăspundețiȘtergere
  7. miammi here too sau cum e sa salivezi la o crema :))
    suna foarte bine Alina, thx!

    O saptamana super!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa vezi ce-am salivat eu prima data langa ea. curios este ca ma multumesc cu crema si nu mai mananc ciocolata :)) pe bune!

      Ștergere
  8. Sounds yummy! Sunt fana declarata a unturilor de corp asa ca trebuie sa-l incerc. M-am cam plictisit de cele de la fennel

    RăspundețiȘtergere
  9. Asa ma simt eu cand folosesc lotiunea de corp de la Ziaja, cu unt de cacao. Ma termina chestiile pentru corp cu arome delicioase. Pacat ca la mine in oras nu exista Herbagen ca as fi incercat si eu. Si de pe net nu comand.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. n-ai vreun Plafar, ceva? se mai gasesc si acolo unele produse.

      Ștergere
    2. Hm... sa vedem :D Daaaar si doar DAR... intai sa termin din ele. Am 4, musai trebuie sa termin macar doua ca sa imi mai cumpar inca una. :)) Sunt pusa pe fapte mari, fac economii. :P

      Ștergere
    3. bine ca-ti iese :)).
      eu am 13 si chiar daca doua sunt pe terminate, nu reussesc sa ma mobilizez si sa le termin. tot cu unturile acestea ma delectez :).

      Ștergere
  10. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or follow me and I will follow you =) http://lepetitplastique.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  11. am si eu imi place mult cum miroase!!!
    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu vreau sa miros a bomboana, clar m-ai convins! Dar intai sa termin rezervele ca asa-i frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu mai trebuie sa termin cateva recipiente aproape goale... sa vedem cand ma mobilizez.

      Ștergere
  13. Neaparat imi trebuie si mie! :D
    Acum mi-am comandat o crema de corp, dar nu mi-ar strica si-un unt, ca tot vreau sa arunc cremele ce stau sa expire si pe care uit sa le folosesc.

    RăspundețiȘtergere
  14. Sigur nu este pentru mine.Mie imi place ciocolata la nebunie...de abia ma abtin cand o vad.Incerc sa stau departe de tentatii :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Sigur nu este pentru mine.Mie imi place ciocolata la nebunie si mai bine stau departe de tentatii :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sa stii ca eu, de cand il folosesc, mananc mai putina ciocolata. ma satur doar din miros :).

      Ștergere
  16. Cutia are un capacel protector si atat?
    Nu e sigilat deci?
    Cu o folie de protectie?
    Adica oricine poate sa isi bage degetul in el inainte ca eu sa-l cumpar ?
    Am inteles bine ?
    Multumesc

    PS Iti citesc cu mare placere blogul de peste un an de zile:) zi de zi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu are folie in interior, doar capacelul. Afara, insa, exista un mic... "timbru", care sigileaza recipientul. Totusi, am observat la alte produse Herbagen ca erau rupte, asa ca uita-te cu atentie langa capac.


      Ma bucur ca-ti place si te mai astept :).

      Ștergere
    2. Am observat si eu timbrul dar pentru mine nu reprezinta un sigiliu . Se poate dezlipi si lipi la loc . Nu ?

      Ștergere
    3. nope, se rupe de la mijloc, pe linia punctata ;). dar, repet, trebuie sa te uiti cu destula atentie.

      Ștergere
    4. Ma refeream la faptul ca poti dezlipi timbrul de la un colt fara sa rupi linia punctata . Cu grija
      Voi fi atenta :)

      Ștergere
    5. nu cred ca are cineva rabdare sa inceapa sa dezlipeasca prin magazine. marlanii rup direct :)).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla