Treceți la conținutul principal

Masca de fata Balea cu capsuni - review

  Hey! Am iubit aceasta masca, asa ca era nevoie sa-i fac un review. Puteti gasi acest produs in magazinele Dm si costa doar 3,2 lei. De fapt, pentru 3,2 lei primiti doua pliculete de 8 ml. Eu am ales sa folosesc cate-un pliculet intreg, dar cantitatea permite sa impartiti pliculetul la doua utilizari.

  Teoretic, aceasta masca este destinata tenului normal, contine ulei de migdale, germeni de porumb, unt de shea si panthenol. Se aplica pe ten si se lasa 10-15 minute dupa care ar trebui sa ne trezim cu un ten catifelat si matasos.

  Am deschis pliculetul (e foarte usor de desfacut, ceea ce pentru mine reprezinta un plus) si-am ramas placut impresionata de mirosul de capsuni. Nu mi se pare deloc sintetic si chiar mi-a facut pofta de o prajitura cu capsuni :)).

  Textura este foarte placuta, cremoasa, se intinde usor pe piele. Am lasat-o 15 minute stiindu-ma cu pielea uscata. Dupa timpul regulamentar, am sters pur si simplu masca de pe ten cu ajutorul a doua-trei servetele de hartie. Am fost foarte multumita vazand tenul luminos, hranit, chiar arata si hidratat. Liniile fine sunt diminuate, textura pielii imbunatatita. Pe scurt, efectele sunt vizibile rapid.

  Mie imi place s-o folosesc seara, mai ales ca nu mai am nevoie de crema dupa ce ma relaxez un sfert de ora cu ea pe ten. M-am bucurat sa vad ca e compatibila cu mine, mai ales ca ramasesem cu ideea ca mastile Balea nu sunt stralucite.

  Eu ii dau nota 10, cel putin variantei cu capsuni si sunt interesata si de alte sortimente :).



Kissez!

Comentarii

  1. Ce pret mic are! Sper sa nu uit sa o cumpar si eu cand mai ajung prin DM...desi e la 5 minute pe jos de mine:). Ceva exfoliant pentru fata din DM poti sa-mi recomanzi? Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e un exfoliant tot de la balea intr-un ambalaj verde, are 150 de ml. i-am fost fidela cativa ani, dar inainte sa deschid blogul, asa ca n-am review :(.

      Ștergere
  2. Cand ajung in DM o sa o cumpar cu siguranta.Pup

    gya-make-up.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu am incercat pana acum masti de fata de la Balea, dar sincer postarea ta ma ispiteste sa o fac :)) Mai ales ca e cu miros de capsuni... :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Sora mea isi cumpara mereu astfel de masti si mereu mi se parea o achizitie aiurea, pt ca niciodata nu am fost genul de fata care sa stea un sfert de ora cu masca pe fata. Dar marturisesc ca mi-ai facut pofta sa-mi pun o astfel de masca, asa ca data viitoare cand trec prin dm o pun repede pe capsunica in cos :)

    Multu! :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Suna delicios. Cred ca as gusta din ea. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce mă oftic acum că n-am luat-o! :( Chiar ieri am fost în DM, am luat-o de pe raft și... am pus-o la loc crezând că nu e cine știe ce la banii ăștia.
    Off... data viitoare trebuie s-o iau! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie chiar mi-a placut si probabil o s-o mai iau la un moment dat :).

      Ștergere
  7. In vremurile bune ale tenului meu am folosit si eu aceasta masca si imi placea foarte mult. Parca aveam pe fata un serbet de capsuni, atat de delicioasa era.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Uite ca o sa tin minte sa mi-o iau si eu. ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. sa stii ca eu m-am cam ferit de mastile la plic.. dar cred ca e vremea sa nu mai fug de ele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie imi plac mult, dar deseori nu-s prea convenabile. exceptie asta :)).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla