Treceți la conținutul principal

Super Restorative Night Clarins - reviews

  Hello! Prima mea intalnire cu produsele Clarins a fost prin scoala primara cand mi-au picat in mana cateva esantioane si, chiar daca nu numai ca eram lipsita de experienta (perfect normal la nici 10 ani) si nici n-aveam nevoie de majoritatea produselor, am ramas cu impresia ca am descoperit ceva foarte interesant. Nu stiam eu de brand-uri celebre si de preturile lor, dar instinctiv am stiut ca acolo e potential. Imi aduc aminte cum am avut miniaturi de Eau Dynamisante cu care ma parfumam la greu, dar imi aduc aminte si de o lotiune de corp mititica, pe care o veneram :)). Logic, cremele pentru ten doar le-am admirat, erau in stapanirea mamei mele.

  Iata ca au trecut anii si a venit vremea sa am primul produs full-size Clarins pe care l-am cumparat dupa ce-am primit un mini-produs. Initial am incercat Super Restorative Night pentru toate tipurile de ten, iar apoi mi-am cumparat-o pe cea pentru ten uscat. Ambele mi-au placut, desi pretul intreg e undeva la 100 euro si recunosc deschis ca nu ma dau banii afara din casa.

  Ce au in comun? Mirosul fructat, deosebit de placut si care anunta direct prin amprenta olfactiva ca avem de-a face cu un produs luxos. Textura e densa, dar se intinde cu cea mai mare usurinta pe ten, parca se topeste si favorizeaza masajul tenului, nu incarca absolut deloc, nu e comedogena. Stiti ca sunt creme de la care vezi efectul fix dupa aplicare, iar apoi poate incepi sa constati ca nu-i asa grozava. Cel putin mie asa mi se intampla. La Clarins e exact invers. Dupa prima seara nu observi schimbari, nici dupa a doua, dar cam dupa patru-cinci zile, cand te privesti in oglinda, iti dai seama ca esti tu, intr-o versiune mai buna. Sau tu, acum cativa ani. Sau tu, super dormita si hidratata! Schimbarile se strecoara cumva fara sa stai sa le urmaresti cu lupa si te trezesti intr-o saptamana cu tenul super luminos, netezit si intinerit, de-ti vine sa te pupi singura. Cand atingi pielea, simti cum e infuzata cu apa si tot ce are nevoie de parca e o mini-pernuta confortabila. Nu am experimentat vreodata aceasta senzatie cu alta crema, desi iarna trecuta v-am povestit despre o revelatie cu crema Dzintars, care e la sfert de pret si a fost foooarte buna si ea, dar asta de la Clarins e ceva mai mult.


  Diferentele dintre Super Restorative pentru ten uscat versus cea pentru toate tipurile de ten, e ca prima e mai uleioasa si uneori imi irita foarte usor ochii, dar foarte usor, pe cand cealalta nu ma deranjeaza absolut deloc. Consider ca mi se potrivesc amandoua, asta probabil pentru ca sunt destinate unui ten matur, in jur de 50 de ani si nah, eu am cale de batut pana acolo :). Oricum, textura pielii este imbunatita major si sunt atat de tentata sa-mi cumpar alta, pentru ca am terminat aseara toate proviziile. N-am cumparat-o la pret intreg, am dat vreo 365 de lei pe ea, iar acum am gasit-o la o oferta absolut fantastica aici, asa ca probabil voi ceda si-o voi cumpara din nou :). Nota 10, cred ca fiecare fata si femeie are la un moment dat dreptul sa-si faca un capriciu si mai bine sa-l faca in zona de skincare.


Kissez!

Comentarii

  1. Cred ca toate femeile si-ar dori sa foloseasca produse de cea mai buna calitate dar cate isi pot permite?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. macar acum isi permit mult mai multe decat inainte de '89 cand si alegerea era foarte redusa. cel putin eu asa cred :).

      Ștergere
  2. Inca nu imi permit o crema la un pret asa picant, dar cu siguranta este pe lista mea pentru viitorul apropiat :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hai ca am acum una mai ieftina ca asta si-o sa scriu si despre ea :).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla