Treceți la conținutul principal

New stuff: Dm, Notino, Avon, Oriflame, Melkior, Bioderma, Libris

  Salutare! Data trecuta am tinut mult timp noutatile cosmetice si s-au strans atatea incat n-am fost sigura ca mi-am amintit de toate! Acum m-am organizat mai bine si iata ce am cumparat sau primit in ultimele sase saptamani sau ceva de genul! :)

  O sa incep cu Notino deoarece aceasta fost comanda cea mai consistenta. Cu ocazia asta va intreb daca mai cunoasteti pe cineva care sa cumpere atatea creme ca mine :)). Mi-am facut stocul de La Roche Posay Nutritic la care am primit cadou un ulei de dus la 100 de ml (mi s-a parut foarte buna oferta), mi-am luat si un deo Dove pentru ca a costat doar 9 lei, o crema Avon cu SPF fiindca imi prieste cel mai bine si, bineinteles, nu puteam sa nu iau un parfum, asa ca l-am ales pe Green Tea Yuzu, o aroma light, perfecta pentru vara. Voi scrie despre el curand, dar pana atunci va anunt ca m-a costat 60 de lei pentru 100 ml si-l gasiti AICI. Pentru comanda am primit si o mostra de Armani Code.
  La Oriflame am pus doua comenzi. Prima a continut un fond de ten Colourbox intr-o nuanta foarte inchisa (l-am luat ca sa-l amestec cu alte fonduri de ten pe masura ce ma bronzez - 10 lei), noul corector Giordani Gold pe care am dat vreo 35 de lei si o masca la pliculet, cu ovaz, care a costat doar 2 lei.
  Din urmatoarea campanie mi-am luat un scrub de picioare cu mango si ginseng si noul gel de dus Wake Up cu yuzu si menta. Yuzu e un citric foarte asemanator cu grapefruit-ul, in cazul in care nu stiati. Si eu am aflat recent. 10 lei fiecare.
  De la Avon, produsele preferate: Senses si Foot Works! Nu mai intru in alte detalii :). Despre gama de picioare cu grapefruit voi scrie cat de curand.
  Cei de la Melkior au lansat o mascara albastra si una waterproof! V-am povestit la momentul potrivit pe pagina mea de Facebook si, daca va intereseaza, le gasiti AICI.

  Cei de la Bioderma mi-au facut stocul de produse cu SPF. Despre uleiul Photoderm Bronz v-am povestit anul trecut si acum tocmai testez Photoderm Nude Touch, o crema cu SPF 50 care e si coloranta. Nuanta potrivita pentru mine acum e cea din mijloc. O sa revin cu un articol separat.

  Am intrat si prin Dm de unde mi-am cumparat din nou sapunul lichid cu lamaie, e unul dintre preferatele mele si o spuma de ras in editie limitata cu cocos si frangipani. 6 si 9 lei.
  De la Libris un nou roman. In plus, am primit un semn de carte care mi-a placut nespus. Mi se potriveste perfect :).


  Astea sunt noutatile de la inceputul verii! Daca sunteti curioase despre anumite produse, anuntati-ma si o sa fac tot posibilul sa am mobilizez :).


Kissez!

Comentarii

  1. Să le folosești pe toate cu plăcere! Eu fac poze pe măsură ce cumpăr sau primesc ceva, altfel n-am cum să le țin minte pe câte 2-3 luni. :))
    Nude Touch e singurul SPF colorat care mi-a plăcut în mod deosebit până acum... Iar rimelul albastru Melkior mi se pare demențial, tot cam din aceeași categorie, singurul produs de genul care chiar mă încântă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc! si eu le fac pe rand, dar mereu tre' sa verific ba in fisiere, ba pe camera, ce-am transferat, ce nu... :))

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla