Treceți la conținutul principal

Apa micelara Bioderma vs Garnier

   Salutare! Mi-am propus de mai mult timp sa abordez acest subiect, nu pentru ca ar fi nou, insa am simtit nevoia sa-l mentionez si eu. Dupa cum stiti, am fost putin reticenta la adresa apelor micelare si nu le vedeam potrivite pentru tenul meu uscat, dar am incercat Bioderma si mi-am schimbat complet parerea. Este cel mai usor de utilizat produs pentru indepartarea machiajului sau curățarea tenului si nu m-as mai vedea renuntand la el, decat eventual pe durate scurte de timp.

apa-micelara-bioderma.jpg
  Am admis ca hotararea mea a fost pripita, dar chiar daca vedeam o multime de comparatii intre apa micelara Bioderma si cea de la Garnier, a durat foarte mult timp pana m-am hotarat s-o incerc si pe a doua. Diferenta de pret, faptul ca prima face parte dintr-o gama de dermatocosmetice si ca a doua este disponibila in supermarket-uri, faptul ca mi se intampla des sa am alte pareri decat citite pe alte bloguri, toate aceste detalii ma faceau sa nu am atat de mare incredere in Garnier, dar intr-o zi pur si simplu m-am saturat de ezitarea mea si mi-am comandat o butelca de apă micelară de la Garnier si chiar atat de hotarata am fost incat am luat din start varianta cea mai mare, de 700 ml. 😆
apa-micelara-garnier.jpg

  E clar ca exista asemanare intre ele si ca cea de la Bioderma a fost inspiratia pentru cea din urma, inca de la faptul ca s-a folosit rozul in ambalaj. Garnier are un miros mai pronuntat, asemanator cu al unui dizolvant. Demachiaza la fel de repede si eficient, lasa tenul proaspat si curat si se comporta similar.


  Diferenta pe care am simitit-o este destul de subtila, dar exista: daca in Bioderma pot sa inmoi dischetele oricat de tare si s-o torn literalmente pe toata fata, daca folosesc Garnier trebuie sa fiu atenta la dozare: dischetele trebuie sa fie imbibate bine, dar nu-mi permit sa torn mai mult din greseala, fiindca in acest caz tenul meu se usuca usor. Nu este o senzatie foarte puternica, dar exista si nu pot trece peste acest amanunt.


  Garnier este un produs bun, l-as cumpara pe viitor, este excelent pentru un buget mai mic, daca vrei sa incerci ceva nou, daca te-ai plictisit de Bioderma, daca nu vrei sa investesti foarte mult in acest tip de produs, insa Bioderma e ceva mai sus pe scara valorica.


  Imi place ca amandoua vin in mai multe variante de gramaj, de la travel size de 100 ml pana la sticle mari de 700-850 ml. 


   Chiar daca promovez mult apa micelara Bioderma, am incercat doar varianta clasica, pe roz, si cea verde destinata tenului mixt - mi-a placut surprinzator de mult - iar de la Garnier am incercat tot varianta clasica. Se vede treaba ca daca imi place mult un produs, sunt tentata sa-l folosesc in continuare, dar asta nu inseamna ca nu planuiesc sa testez si alte produse de la aceste brand-uri. Chiar zilele trecute mi se facuse dor de acel lapte demachiant Garnier cu seminte de struguri pe care l-am folosit mult pe perioada facultatii.


  Care este marca voastra preferata? Bioderma sau Garnier?


Kissez!

Comentarii

  1. Ți-am zis că o să-ți placă și Garnier. :D Sunt de acord că e puțin mai faină Bioderma, dar ambele își fac bine treaba. Mi-au plăcut mai multe micelare și totuși rar m-am reîntors la ele, în schimb la astea două am pierdut șirul sticlelor terminate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai stiut tu ce-ai stiut! mai am acum din bioderma, dar e posibil ca urmatoarea sa fie de la garnier, doar ca sa mai variez :).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla