Treceți la conținutul principal

Port-monede de pe Manier

   Salutare! Iata-ne intr-un an nou, care sper sa ne aduca tuturor impliniri si multumiri pe toate planurile! Sunt sigura ca la trecerea dintre ani, ati marcat momentul cu un pahar de sampanie, cu o dorinta, poate cu artificii, cu urari pentru cei dragi. Ma gandesc ca ati purtat lenjerie rosie pentru noroc, ati mancat douasprezece boabe de strugure, ati avut niste bani asupra voastra pentru bunastare si ca nu ati asezat carne de pui pe masa, nu cumva sa imprasie prosperitatea. Superstitiile legate de Anul Nou sunt multe, atat autohtone, cat si imprumutate din alte culturi si, chiar daca uneori le consideram nefondate, sunt amuzant de aflat si unele, de urmat sau evitat, dupa caz.


  In ceea ce ma priveste, am impresia de cativa ani incoace, ca e important cum decurge intreaga luna ianuarie inainte sa ma pronunt asupra viitorului, ca un soi de preview sau trailer, cum vreti sa-i spuneti, pentru anul ce urmeaza. Totusi, din primele zile pare ca o sa fie un an plin, in care o sa gasesc mai mereu ceva de facut, voi fi activa si o sa citesc destul de mult. Pe de alta parte, posibil sa fie un an cu bani din belsug pentru ca am un nou talisman. Pisicuta norocoasa, asa cum am denumit-o momentan, pare o jucarie foarte simpatica, dar care e, de fapt, port-monede.

  Face parte dintr-o colectie foarte mare de accesorii de acelasi tip de pe Manier, magazinul online de unde am si noua mea geanta neagra, pe care v-am prezentat-o in luna decembrie. Din nou, am fost impresionata de calitatea si ingeniozitatea cu care a fost conceput acest produs. Desi sunt multe modele pe site, incepand cu iepurasi, catei, broscute testoase si tot felul de animalute - toate foarte frumoase, aceasta pisicuta m-a cucerit pe loc. E mai mare decat mi-am imaginat initial, are zece cm in inaltime si e confectionata dintr-o piele tare, cu tinuta. Urechiusele pisicii sunt usor indoite si rigide tocmai ca forma sa ramana la fel chiar si dupa perioade intregi de purtat in geanta. Un detaliu inteligent, care prelungeste durata de viata a unui produs menit sa fie purtat de colo pana colo si care s-ar putea uza rapid. Iar greutatea sa este de 50 de grame, aproape cat un pui de pisica real.

 

  Teoretic, scopul sau este sa pastreze monedele usor de ratacit prin geanta, eventual maruntisuri si e prevazuta cu un accesoriu care s-o ataseze de poseta, insa, in opinia mea, aceasta pisicuta colorata cu accente fuchsia, poate pastra cam orice, inclusiv produsele de make-up pe care uneori le mai iau dupa mine. E numai buna pentru un ruj, rimel, creion de buze si poate chiar pentru o crema in varianta travel-size si esantioane de parfum.


  Initial am considerat ca poate fi un cadou minunat pentru copii, pe post de gentuta, un soi de pusculita unde sa stranga comori sau, pur si simplu, sa ascunda ceva dulce, dar recunosc ca a inceput sa-mi placa atat de tare cu spiritul ei ludic, incat o s-o pastrez pentru mine.

 

  Dupa cum observati din poze, mi-a inspirat nuante inocente de roz, bombonele colorate si ciocolate miniaturale - toate dragalase si copilaresti, insa consider ca toti avem nevoie sa ne pastram o doza de inocenta si de optimism indiferent de varsta pe care o avem. Cu siguranta aceasta pisica o sa-mi faca ziua mai buna ori de cate ori o voi admira.


  Cat despre 2022, nu mi-am facut planuri deloc. Il las sa ma surprinda si sper sa ma surprinda placut. In continuare, as vrea sa ma axez pe lucruri de calitate in ceea ce priveste parfumurile machiajul, dar si a hainelor si accesoriilor precum genti din piele - tot Manier ramane prima mea alegere dupa experientele avute - si daca se poate sa fie atemporale, cu atat mai bine. Ceva ce se potriveste cam cu orice sau cu felul meu de-a fi ramane o investitie de neratat.

 

  Superstitii? Incerc sa nu am, insa daca am vorbit despre port-monede, sa vedem care sunt cele mai comune idei transmise din generatie in generatie:

 

- maruntisul e bine sa fie tinut in acelasi loc, nu aruncat prin casa, la intamplare

- daca vrei sa imprumuti bani cuiva, nu o face la inceputul anului sau in ziua de luni

- daca daruiesti sau primesti un portofel, asigura-te ca are niste banuti in el, macar o suma simbolica

- pentru indeplinirea unei dorinte, trebuie sa arunci un banut intr-o fantana si sa spui dorinta in gand

- portofelul de culoare rosie aduce cel mai mare noroc la bani 

- intotdeauna sa tii niste bani in portofel sau in contul tau bancar

- de ziua ta incearca sa tii o suma cat mai mare asupra ta, ea iti va aduce prosperitate

- un element cum ar fi trifoiul sau potcoava pot sa fie norocoase. La fel, pestii sau elefantul.


   Nu stiu cum sta treaba cu ele, poate ceva adevarat tot o fi in ceea ce le priveste, dar dupa mine, cred ca o pisica simpatica aduce noroc la bani in 2022 asa ca invit pe Manier sa vedeti ce oferta au la port-monede, iar daca descoperiti ca aveti alt animal norocos, poate imi spuneti care e.


  Noroc sa avem la bani, ca nu aduc ei fericirea, dar o mai intretin cateodata! 😃😃😃😃


  Kissez!

 

Comentarii

  1. Felicitari pentru pasiunea si daruirea cu care scrii
    Simpatica foc pisicuta! As purta-o si eu cu mare drag in poseta. ☺️ 2022 sa-ti aduca sanatate si tot ce-ti mai doresti tu ! 🥰

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader