Treceți la conținutul principal

Noutati in prima parte a lui 2022

   Salutare! Acum ceva vreme, cel mai mult imi facea placere sa fac postari cu noutati. Ba chiar se intampla sa postez cate-un lucru imediat ce-l luam sau il primeam. Ei bine, anul acesta nu am facut un astfel de articol. In continuare, merg pe principiul de a-mi cumpara ceea ce am nevoie si stiu ca-mi place foarte mult si de abia mai apoi sa mai fac cate-un experiment-doua. Cel mai des am facut comenzi pe Notino, dupa cum probabil v-ati dat seama daca ma urmariti pe pagina de Facebook, dar au mai fost si pachete comandate de pe eMag si cateva haine de pe Mohito. Auzisem ce acest magazin dar nu il am in oras, asa ca a durat ceva pana m-am mobilizat sa plasez o comanda, iar in scurt timp a venit si a doua. Pana acum mi-am luat un hanorac si un tricou si sunt incantata de materialele superioare. In rest, am luat multe creme La Roche Posay si multe deodorante Dove, dupa cum mi-e obiceiul, ba chiar cateva sampoane Syoss, dar am incercat sa nu le includ prin poze de fiecare data. Am descoperit in 2022 produsele Nala, iar dupa un colet cu mai multe produse, mi-am mai cumparat un gel de dus cu zmeura si vanilie si un sapun lichid cu struguri rosii. Sunt impresionata de ele! Cateva lucruri noi de la Yves Rocher, toate pe placul meu. Am mai adaugat bibliotecii mele cateva titluri. Offline, cumparataturi din mall, Pepco, Dm si Jysk, dar lucruri destul de basic.


  Va las cu o parte din cele cumparate anul acesta si, daca vreti un review la ceva, trebuie doar sa-mi spuneti! 😃









 
 






  Urmaersc constant oferte Notino, astfel incat am primit la comezile mele mini-produse de genul Shiseido si La Roche Posay, numai bune de incercat. Puteti consulta oferta de cadouri speciale aici.

Kissez!

 

produkty mody damskiej

Comentarii

  1. Să le folosești cu plăcere! N-am mai făcut nici eu articole cu noutăți, de fapt de vreun an n-am mai ținut deloc socoteala, mai întâi din cauza limitărilor impuse, apoi mi-am ieșit din mână. Oricum iau tot mai rar noutăți. :D
    Produsele Nala mă tentează tot mai tare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc :). asa si la mine, s-au schimbat multe in ultimii ani si prefer sa ma bazez pe ceea ce stiu deja. cred ca o sa-ti placa produsele nala, eu eram n dubii vizavi de ele, dar imi place tot ce am incercat.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader