Treceți la conținutul principal

Favoritele lunii august & sa stam de vorba

   Salutare! Daca vara trecuta mi s-a parut lunga, cea din 2022 parca a zburat intr-o clipita. Chiar daca am facut destul de multe lucruri si nu m-am plictisit, as mai vrea sa fie vara macar inca o data pe atata, sa mai vizitez niste locuri si sa-mi fac alte amintiri.


  Am lipsit mult de pe blog la un moment dat, insa nu a fost planificat. Intr-o zi pe la jumatatea lunii iulie, m-am trezit ca modemul nu-mi mai functiona. Am solicitat inlocuirea, mi-a fost adus in aceeasi zi si instalat. Mi s-a spus ca pana seara voi fi conectata. Asa a inceput nebunia! Mi-am promis cu mai multi ani inainte ca pe blog voi fi pozitiva si va voi povesti lucruri placute, dar cum intamplarea asta m-a tinut departe de blogging, trebuie s-o mentionez. 


 Am stat o zi, am stat doua, am inceput sa sun la companie, am inceput sa dau mail-uri... Nu puteam sa discut cu nimeni si primeam numai mesaje de genul "lasa ca va cautam noi!" Cei de la telefon ziceau ca au trimis cererea colegilor, cei de pe mail imi cereau date pe care deja le trimisesem de o suta de ori. Eu, fiinta naiva, in fiecare zi tot speram sa se rezolve problema, mai ales ca-i contactam la modul isteric. Era greu sa ma ignori! Si-a trecut o zi, au trecut doua, 99 nu s-au facut, dar a trecut o luna, oameni buni! Aproape cinci saptamani a durat sa pot sa ajung sa vorbesc cu o tipa, care era la fel de nedumerita de ce nu mi s-a facut conexiunea la internet, in conditiile in care modemul functiona perfect din prima clipa. Dupa zeci de telefoane si mesaje s-au sinchisit sa-mi rezolve problema. Stiu, intrebarea e cum de-am rezistat! Pai eu tot speram ca intr-o zi, doua se va rezolva si putin cu putin, s-a adunat. Am fost plecata si in concediu tot in acest interval asa ca mi-a mai taiat din suparare. Daca-mi spunea cineva cat o sa dureze, probabil schimbam furnizorul, desi aceasta companie extrem de "serioasa" ofera in grila de programe tv niste posturi de sport pe care le urmaresc aproape zilnic si la care nu as prea vrea sa renunt. Dupa toata tevatura, i-am intrebat sarcastic cum facem cu factura. Ei au luat-o in serios si mi-au raspuns ca vor recalcula suma de plata doar pentru abonamentul tv... Daca le ceream daune, oare ce imi raspundeau? Sunt in continuare clienta lor, dar am o scarba vizavi de ei ce cu greu poate fi egalata. Ii consider un rau necesar, cam asa cum consider si bancile. Numele nu vi-l zic, publicitatea negativa e tot publicitate, dar logo-ul lor e postat pe fundalul unei culori care se presupune ca innebuneste orice taur, iar promovarea lor e debordanta pe orice post tv sau ori de cate ori deschizi o retea de socializare.



  Asaaaa! Sa lasam deoparte povestea asta care pare ireala in 2022, cand se presupune ca internetul e mai accesibil decat apa. Norocul meu e ca am putut sa ma bazez pe conexiunea Orange de pe telefon pentru chestiunile urgente. Dupa cum va ziceam, am fost in concediu. Am fost la Brasov si am explorat in detaliu orasul pentru ca anii trecuti am stat maxim trei zile si nu reuseam sa merg peste tot. Am avut noroc de vreme super faina, mancare foooarte buna, cazare si mai buna. In strainatate nu m-am incumetat sa plec fiindca nu am vrut sa risc sa ma complic, sa raman cine stie pe unde, sa am intarzieri sau alte neplaceri. A fost o decizie foarte buna! M-am intors recreata si asta conteaza cel mai mult.


  Tot in perioada asta au fost si niste cosmetice favorite, asa ca vi le arat in articolul de astazi:

- spuma de ras Balea cu miros de mango. Imi place tipul acesta de produs de la Dm, lama aluneca cu mare usurinta si faptul ca am gasit-o in editie limitata de vara, m-a facut s-o iau si s-o folosesc.


- crema de dus Sol de Janeiro Brazilian4Play care e un produs deosebit si despre care v-am povestit intr-o postare destul de recenta. O gasiti putin mai in spate.


- crema de noapte Yves Rocher Elixir Botanique. Textura de gel, foarte placut de masat pe ten, ofera luminozitate si fermitate.


- Toleriane de la La Roche Posay. Nu mai gasesc Hydreane Riche pe nicaieri asa ca am vrut s-o inlocuiesc si varianta Toleriane e foarte buna. Hidrateaza si diminueaza sensibilitatea pielii inca de la prima utilizare.


- gelul de dus Balea Set Your Mind Free, pe care l-am cumparat de la Brasov alaturi de spuma de ras mai sus mentionata. Desi nu pot sa identific exact a ce miroase, parfumul este linistitor, acvatic-floral, care prinde incredibil de bine dupa o zi lunga.


- produsele BioUp: ser si crema de ochi, care au un articol special scris de curand

- mi-au placut produsele de la Retetele Bunicii Agafia, in special sapunurile lichide si cele de la Nala, in special cele cu cirese

  Despre Nala o sa va mai povestesc in curand fiindca am sa va arat doua comenzi facute pe acest final de vara.


  Cam acestea sunt noutatile si favoritele! Nu pot sa spun ca ma incanta venirea toamnei, dar sigur o sa gasesc ceva frumos si in acest anotimp.


Kissez!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader