Treceți la conținutul principal

Produse de pe GradinaSanatatii.ro

   Salutare! Doar in online-ul romanesc exista o multitudine de site-uri de pe care poti comanda produse pentru sanatate. Mai toate ofera reduceri interesante, pachete promotionale si coduri de discount. De ce sa alegi Gradina sanatatii dintre toate optiunile disponibile? Pentru ca au o experienta de zece ani, timp in care au evoluat foarte mult. Pe site se gasesc produse premium cu cele mai mari concentratii de pe piata. Sunt unii dintre primii importatori care au pus accent pe suplimentele lichide de ultima generatie. In anul 2017 au semnat acordul de exclusivitate cu brand-ul Sweedish Nutra, producatorul suedez cu cea mai variata gama de colagenuri lichide, iar in 2020 cu Martinez Nieto din Spania, cel mai mare producator de suplimente din Europa, care vinde produsele de cea mai buna calitate denumite Marnys.


 De la Marnys am incercat un produs interesant. Imi doream ceva pentru cresterea imunitatii. Nu am neaparat o imunitate scazuta, dar simteam ca e loc de mai bine. M-am uitat prin portofoliul de vitamine pentru imunitate si am ales ceva cat mai natural si cat mai simplu.

  Propolis 1000mg si echinacea, pentru un organism mai puternic. Se poate lua preventiv sau chiar in timpul unei raceli, pentru scurtarea ei. Tubul contine treizeci de capsule, suficiente pentru cura de o luna. Atat propolisul cat si echinacea au efecte notabile in fortificarea corpului si sunt folosite ca remediu de sute de ani in medicina traditionala. Toamna este perioada propice pentru un astfel de tratament. Un mare plus pentru prezentarea produsului, detaliile si calitatea ambalajului intareste ideea ca am de-a face cu un produs atent fabricat.
  Chiar daca suplimentele alimentare constituie principala atractie de pe site-ul Gradina Sanatatii, au si produse de ingrijire, printre care fiolele Anti-aging Night Repair de la Marnys. Vin intr-un set de sapte, care ajunge pentru doua saptamani de tratament. Complexul pentru ingrijirea tenului pe timp de noapte este conceput pentru revitalizarea tenului, reducerea ridurilor fine, fermitatea tenului si luminozitate. La baza acestor fiole sta acidul hialuronic care stimuleaza producerea de colagen si care imbunatateste textura tenului, proteoglicanii - proteine care se gasesc in mod natural in derm, fitoplancton, niacinamida si extract de trufe pentru un ten mai tanar.

  Atat suplimentul cu propolis si echinacea, cat si pachetul de fiole cu acid hialuronic sunt in acest moment la oferte notabile, iar daca cumparati doua sau trei produse de acelasi fel, primiti reduceri suplimentare.

  

   Voi ce ati incercat nou pentru sanatate in ultima vreme?


Kissez!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader