Treceți la conținutul principal

Bijuterii si accesorii

   Salutare! Mi-am dat seama ca in ultima vreme am purtat foarte rar bijuterii si simt nevoia sa ma reintorc la acest obicei. Din categoria piese valoroase am putine, toate cu valoare sentimentala, pe care le pastrez cu drag si le port din cand in cand. De felul meu nu sunt genul care sa investeasca in acest domeniu, in ideea ca obisnuiesc sa port anumite bijuterii o perioada, ba chiar pot spune ca nu ma despart de o anumita pereche de cercei spre exemplu, dar mai apoi imi doresc altceva complet diferit si uit de ceea ce purtam. In aceste conditii, desi imi doresc bijuterii dragute, sunt incantata sa le gasesc la un raport bun calitate-pret, sa stiu ca le pot purta linistita o perioada medie de timp si ca pot sa-mi cumpar si altele fara a face vreun efort financiar.

  Dintre toate bijuteriile, cam in ultimii zece-cincisprezece ani am preferat cerceii. Variez la culori, dar stilul ramane in zona pieselor micute, cu surub de obicei, pe care le schimb in functie de hainele pe care le imbrac sau de starea de spirit. Acum cativa ani, insa, lanturile erau favoritele mele si obisnuiam sa port o multime in acelasi timp, lucru care mi-a adus si o porecla din partea profesorului meu de geografie, care ma striga Talisman iar eu eram foarte mandra ca ceea ce port e usor observabil si inedit.


  Cum vara e perioada in care bijuteriile si accesoriile sunt cel mai usor de purtat si de pus in valoare, acesta e momentul potrivit in care sa resetez colectia mea si sa inlocuiesc elementele care odinioara mi-au placut, dar acum nu-si mai au locul fie din cauza ca mi s-au schimbat gusturile, fie ca nu mai arata ca noi, cu unele noi. In acest sens, am descoperit un site cu bijuterii dragute, la preturi convenabile, pe care il puteti accesa si voi - wholesale jewelry supplies. Am facut o selectie care poate va fi utila pentru voi, eventual puteti sa-mi spuneti ce va place cel mai mult, atat din ce am ales eu, cat si din magazinul online.


  Daca tot vorbeam de cercei, sa incepem cu ei - wholesale earrings. Dupa cum va spuneam, imi plac cerceii simpli, care sa fie observati de aproape. Mi se par finuti, se potrivesc in orice moment si reprezinta un detaliu care face diferenta.




  In ceea ce priveste lanturile - wholesale necklaces -  imi plac, din nou, cele discrete, cu pandantive de tot felul, care sa atraga atentia asupra lor atunci cand cineva se apropie de mine.




   Astept sa-mi spuneti ce va place si ce obisnuiti voi sa purtati! :)


Kissez!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader