Treceți la conținutul principal

Am testat: vaselina cosmetica pentru ten - mit sau adevar?

   Salutare! Cum trend-urile sunt menite pentru a reveni la anumite intervale, nu pot sa spun ca m-am mirat prea tare cand am vazut pe retelele de socializare ideea de a aplica vaselina cosmetica pe ten. Produsul se bucura de atentie de o gramada de timp, avand diverse intrebuintari: netezeste pielea aspra, se poate folosi pe post de balsam de buze, in coate, genunchi si in zone cu pielea solicitata, se poate aplica pe frunte ca vopseaua de par sa nu pateze pielea, pe cuticule si are un pret mai mult decat accesibil. Imi aduc aminte ca acum cativa ani buni mi-am preparat cu ajutorul vaselinei un "ruj" personalizat. Am amestecat-o intr-un recipient alaturi de niste ruj si un fard auriu pe care nu-l mai foloseam si mi-a iesit un soi de gloss-balsam. Am combinat cantitatile dupa noroc si imi aduc aminte ca am folosit produsul care a rezultat din micul meu experiment.


  Ei bine, de ceva timp, am gasit o gramada de sfaturi despre aplicarea vaselinei pe ten, in strat subtire, pentru un ten perfect. E o metoda care a fost la moda si prin anii '50, destinata tenului uscat, care se confrunta cu linii fine. Daca la inceput nici nu puteam sa concep sa fac acest lucru si imi inchipuiam ca o sa ramana o pelicula enervanta, greu de indepartat si ca o sa-mi obtureze porii, am gasit o alternativa de care sunt foarte multumita. Acum cateva luni am facut cunostinta cu balsamul cu musetel Zanna. Arata ca o vaselina si se simte la fel. Spre finalul primaverii, m-am confruntat cu o piele super uscata pe frunte si, nestiind ce sa mai folosesc, am aplicat putin balsam. 

  Am fost impresionata sa constat ca functioneaza: pielea este mai neteda, mai ingrijita. Micile leziuni, imperfectiuni, zonele de piele uscata sunt rezolvate imediat. In caz de maxima urgenta l-am aplicat inclusiv peste machiaj si s-a putut blendui astfel incat nu era evident pe tenul meu. Pana si urmele lasate de cosuri sunt estompate si se vindeca mult mai repede. Liniile fine sunt mai putin vizibile, totul arata mai bine! Calmeaza pielea dupa ce ma pensez si am pot s-o folosesc chiar si in zona ochilor. Da, lasa o senzatie lipicioasa, asa ca de obicei o folosesc seara si pana dimineata arat in varianta imbunatatita! 😀


  Cu siguranta este o alternativa de luat in considerare in cazul in care aveti tenul uscat, precum il am si eu. Sau daca va confruntati cu episoade de uscare a pielii, poate fi folosit pe post de masca: aplicat intr-un strat subtire si uniform, tinut cam 20 de minute, iar apoi indepartat surplusul cu un servetel. Cand voi ramane fara acest balsam (pe care il gasiti pe Vitamix.ro) o sa iau vaselina propriu-zisa. O multime de variante sunt aici.


  Voi ati incercat aceasta metoda de ingrijire a pielii?


Kissez!

Comentarii

  1. Te urmaresc din 2013 si mereu mi-a placut mult de tot cum scrii si subiectele pe care le abordezi ❤️ mereu m-am intrebat cum arati, e vreo sansa sa te vedem vreodata?😍 pupici!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hello! multumesc mult ca ma urmaresti de atata timp, ma bucura mesajul tau! :)
      sa stii ca ma gandeam chiar zilele trecute la subiectul acesta. de fapt, cand am inceput sa scriu eram convinsa ca la un moment dat voi pune poze cu mine, dar, pe urma, mi-am dat seama ca fiecare isi inchipuie in mod diferit cum sunt eu si cumva am ramas ancorata in ideea asta de "mister". recunosc, misterul, blogul, articolele prindeau mult mai bine acum ceva vreme, si nu ma prea potrivesc cu tendintele actuale, dar chiar nu stiu daca voi publica poze cu mine :).

      Alina

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader