Treceți la conținutul principal

Produse pe care imi doresc sa le incerc si nu am reusit (inca!)

   Salutare! La un moment dat, acum cativa ani, dupa cateva experimente cosmetice mai mult sau mai putin esuate, am decis ca vreau sa ma axez pe produse pe care le cunosc deja, ca nu mai vreau sa risc. Nu am renuntat la testarea produselor noi, dar am ales sa se intample mai rar sau sa fie de la brand-uri care mi-au castigat increderea si de la care aveam asteptari. Cum apa mea micelara sta sa se termine si ma gandeam ca trebuie sa-mi cumpar, din nou, celebra apa micelara Garnier cu capac roz, mi-am dat seama ca nu am incercat niciodata varianta cu aloe, de care am fost interesata inca de la lansare. Asa a luat nastere ideea articolului de astazi. Desi nu sunt scumpe sau greu accesibile, exista cosmetice pe care le-as incerca si pe care pur si simplu nu m-am mobilizat sa le cumpar. Acum ramane de vazut daca aceasta lista imi va da vreun imbold 😀. Am preluat pozele de pe Notino, loc unde o sa va las si link-uri, in cazul in care vreti sa vedeti mai multe detalii.


  Daca tot vorbeam, apa micelara Garnier cu aloe. Suna foarte bine, e potrivita pentru tenul uscat, promite sa demachieze, dar eu tot pe cea roz ma incapatanez s-o cumpar 😁.


  Acum multi ani, inainte sa scriu pe blog, am avut o crema la borcanas marca Dove, onctuoasa, foarte placuta, care ingrijea pielea si se simtea excelent. Mai apoi n-am mai gasit-o, dar de ceva timp cred ca a fost relansata sub denumirea Derma-Spa Goodness. Tot am vrut sa ma conving, dar inca n-am reusit.


  Gama Fresh Blends de la Nivea mi-a placut inca de la aparitie. Am incercat gelurile de dus cu fructe de padure si caise, dar cu cel cu banane si acai nu m-am delectat.

  La un moment dat mi-am dorit sa experimentez mai mult cu brand-ul Catrice si inca nu am ajuns in acel punct. Dintre toate, cred ca mi-ar placea sa incerc un lipgloss. In ultima vreme am folosit mai mult rujuri, dar mi-e dor de consistenta lejera a unul luciu de buze, macar ocazional.

  Imi plac balsamurile de buze Lip Smacker iar pe vremuri, imi placea cola la maxim. Am baut mult suc in copilarie si adolescenta, dar acum beau foarte rar. Totusi, un balsam de buze cu aceasta aroma mi-ar face placere. 


   Frudia mi-a captat atentia prin ambalajele adorabile, recunosc, dar mai apoi si prin produsele lor care par foarte interesante. Desi le-am vazut mult mai ales anul trecut pe Youtube, nu am incercat nimic de la ei. Daca ar fi sa aleg un produs din impuls, as alege crema regeneranta si calmanta cu avocado, sunt curioasa daca mi s-ar potrivi. Ma incanta ca exista si varianta travel-size de 10 ml.

  Intr-o vreme, rujurile L'Oreal erau nelipsite din colectia mea. Stiu ca au aparut multe brand-uri si tot felul de inovatii, dar amintirea mea despre ele e pozitiva. Mi-au placut foarte mult majoritatea, nu se strangeau deloc in linii, aratau natural, de calitate si miroseau pe placul meu. Totusi, in ultimii ani nu mi-am mai cumparat niciunul si nu stiu exact de ce. As vrea sa aflu daca mai sunt atat de compatibila cu ele ca pe vremuri.
  Din lansarile mai noi de cosmetice, mi-au atras atentia cremele pentru corp de la Garnier SuperFood. Variantele cu avocado, aloe sau cacao sunt cele care ma tenteaza cel mai tare.

  Pe voi ce cosmetice va atrag dar n-ati reusit sa le incercati pana acum?


Kissez!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader