Treceți la conținutul principal

Palavrageala :)

  Hey! M-am trezit cu chef de plimbat si, din pacate, s-a innorat si ma indispune. Ba, ma mai si doare gatul putin. Sper sa nu ma recesc/gripez ca ar fi a patra sau a cincea oara (am pierdut sirul) de la sfarsitul lui octombrie.

  In rest, astept felicitari! Mai am 5 lotiuni de corp din cele 13 pe care le detineam in toamna. La geluri, tot 13 am, insa 3 se apropie tare de sfarsit si inca unul e luat in vizor pana la sfarsitul lui martie.

  Am mai terminat si un balsam de buze si alte nimicuri care imi ocupau prea mult spatiu.

  In ultima vreme am o pofta teribila de ciocolata cu arahide. Asta n-ar fi nimic, insa mie mi se face foarte rau de la peanuts...

  La inceputul anului nu mi-am facut niciun wishlist si acum cateva zile am luat o foaie si m-am apucat sa scriu :)). Mi-a luat vreo 3 zile sa-mi aduc aminte tot ce-mi doresc si o sa incerc sa ma canalizez pe ceea ce chiar vreau, nu pe ofertele imbatabile. Sunt curioasa cat ma tine :)).

  N-am mai fost in Dm. Inima ma tot indeamna, dar eu ma tin tare momentan.

  N-am mai baut cola de vreo 2-3 saptamani. Mie imi face foarte rau, din cauza cofeinei, dar am perioade in care nu ma pot scula din pat fara sa stiu ca ma asteapta o sticla de cola. Bineinteles ca sar calul si nu beau numai cand sunt foarte obosita si atunci incep un cerc vicios in care nu pot dormi si apoi nu pot functiona fara minunatul lichid, in timp ce eu sunt de o nervozitate crunta. Asa ca incerc sa stopez consumul, am mai facut-o in adolescenta cand n-am pus gura pe cola mai bine de 3 ani.

  Mi-am dat seama ca am niste poze foarte vechi pentru review-uri si o sa incerc sa ma mobilizez si sa le scriu odata si odata!!!

  Sunt fericita ca am reusit sa adunam comentarii la recenzie si o sa plantam pomisorul! :) Il iubesc inca de pe acum.

  Oricat de mult iubesc animalele, deja am ajuns sa tresar de cate ori vad un caine comunitar. Mi-e teama de ei si in jurul blocului meu sunt destui, care si fac o galagie infernala si latra in toiul noptii de-ti vine sa arunci cu bocancul dupa ei. De ce v-am scris asta? Deoarece tocmai latra unul sub geam! Il recunosc deja, caci latra doar "Uou"! Scurt si la obiect.

  In blocul de vizavi, la etajul 5 sta o pisica teribil de amuzanta, care sta si priveste afara pe geam cu orele :)). De cate ori o vad cum sta atenta imi vine sa rad si, din cauza ca ma holbez obsesiv la geam sa vad daca a aparut matza ori ba, am atras atentia unor oameni care cred ca ma uit la ei si le zambesc! :)) Pisica cu pricina (alb cu negru, apropo) are si un consort portocaliu, dar el are rareori  rabdarea de a se uita in strada :). Ador matzele.

 


  Voi ce-mi mai spuneti?



Kissez!


P.S. Sper sa fac in curand si o postare cu intamplari funny si trasnite, doar ca trebuie sa-mi mai storc creierasul si sa adun mai multe.

Comentarii

  1. si eu am poze in drafts si tre sa le scriu post, nici eu nu mi-am facut wishlist desi mi-as dori, ca vreau multe, dar am nevoie?:))) te pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am incercat sa fac wishlistul cam cu produse de care chiar am nevoie :)).

      Ștergere
  2. felicitari pt performanta de a renunta la ..cola..eu nu reusesc deloc desi incerc...defapt nu prea incerc..VREAU sa slabesc...si cola nu prea face casa buna cu slabitul...

    ...cu gelurile de dus si cremele incerc sa negociez si eu ca si tine...de vreo 2 luni nu mi-am mai luat nici una/unul..luna aceasta am comis-o cumparandu-mi doar o crema de corp..dar merit dupa 2 luni de abstinenta nu?

    in rest..incerc sa ma echilibrez...am avut o perioada ciudata in ultimul timp drept pt care am fost absenta si de pe blog...

    dar am revenit cu un concurs dragut ..apropo te invit cu mare drag sa te inscrii..as aprecia daca ai face si o postare pe blog ( si primesti si sansa dubla :) )...ce sa mai zic? sper ca luna martie sa tina muuult de tot...e luna mea preferata..cu atat mai mult cu cat este si ziua mea de nastere mai pe la sf...pe 28 mai exact..

    hai ca te-am plictisit cu vorbareala mea...te pupic si la multi ani pt ziua de maine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai putea, pentru inceput, sa incerci sa-l inlocuiesti cu alt suc.

      o singura crema este admisa :))))

      o sa vin sa vad despre ce e vorba.


      nu m-ai plictisit deloc, chiar imi place sa citesc comentarii lungi. La multi ani si tie!

      Ștergere
  3. Tine-te tare cu Cola, nu iti face bine.

    Cat despre vecinii tai pufosi de la etajul 5, foarte tare! Si eu am unul care sta la balcon toata ziua si se holbeaza la matzele vagaboante, ii e dor de tinerete!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sunt foarte constienta ca nu-mi fac bine si de asta ma simt si mai nefericita.


      :))))))))))

      Ștergere
  4. Felicitari!
    Esti puternica! :)))
    Eu trebuie sa merg azi la DM pentru ca mi se termina deodorantul si e musai, musai sa-l inlocuiec, sper sa nu mi se mai lipeasca si alteva de labute. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu stau bine la deodorante. si pe mine ma duc spre pirezanie, intru dupa deo si ies cu gel de dus :)).

      Ștergere
  5. Felicitari. Si eu incerc sa ma abtin si sa nu mai cumpar toate prostiile, dar nu prea imi iese. :)
    Mie nu imi place mai deloc Cola si nici nu mi se face pofta de ea.
    Si mie mi-e cam frica de cainii comunitari, nu stii niciodata ce ii apuca. :( Si eu ador pisicutele :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. anul asa (sa nu zic intr-un ceas rau) am fost cumpatata in toate domeniile. ma face sa ma simt bine.

      exact, sunt foarte imprevizibili.

      Ștergere
  6. ce sa zicem ? ca a venit primavara...si ca nu-i bine cu racelile alea...sistemul imunitar il ai la pamant...fa o cura de echinaceea 2-3 luni si oscilococcinum tot asa , una pe saptamana , o sa vezi ca o sa-mi multumesti !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu de unde am sistemul imunitar praf si pot sa iau orice si oricat, efectul tine foarte putin. eu trebuie sa schimb altceva, de la baza...

      Ștergere
  7. Mi-a placut sa palavragesc cu tine!
    Pentru durerea de gat, mie-mi face tare bine Trachisan-ul...
    Eu am (aproape) tot timpul pofta de ciocolata si mananc destul de multa!
    Ma asteapta ca si pe tine niste poze pentru review-uri/alte tipuri de postari...Am o perioada cam ciudata, un up and down continuu in tonus si asta ma supara!
    Te felicit pentru pomisor! Il vei planta chiar tu? Eu asa am optat, vanzand blana ursului din padure...:))

    Pupici!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se pare ca multora le-a placut, conform numarului de vizualizari, am ramas uimita :)))

      mi-a trecut durerea, s;ava Domnului.
      si eu am perioade cand mananc cam multa cioco.. hmmm.

      si eu ma confrunt cu o perioada ciudata in care trec de la extrema la alta.

      nu cred sa-l plantez eu, las pe altii... :))

      Ștergere
  8. Si motanul meu se holbeaza cu orele pe geam :))) Face si niste zgomote ciuate deloc pisicesti atunci cand vede porumbei. Anul trecut s-a pus un porumbel pe pervaz, geamul era deschis iar motanul a sarit dupa el....din pacate a uitat sa puna frana si a aterizat jos de la etajul 3. Bine ca a scapat teafar...de atunci stau cu emotii cand il vad pe geam sau pe balcon...mai ales ca acum ne-am mutat, stam la 4 si jos e asfalt nu mai e iarba...

    Iar referitor la cainii maidanezi....am si eu o oroare de ei de nu iti poti imagina. Cand vin seara tarziu acasa, nu e nimeni pe drum....doar haite de caini...caini imensi si periculosi. Am auzit ca exista un dispozitiv care transmite ultrasunete si pe care doar animalele le pot auzi iar cainii se sperie si fug. O sa imi cumpar si eu...nici nu e scump. Undeva in jur de 30 lei...

    Referitor la cola si eu sunt la fel....nu mai beau de mult timp insa am momente in care pur si simplu tremur de pofta...si las tot ce fac si fug la magazin. Insa ma limitez la o doza ca daca iau o sticla de 2,5 L in jumate de ora e gata....

    Te-am pupat :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. porumbeii sunt moarte pisicilor :)). Domne fereste sa-ti cada de la 4, ca nu aterizeaza tot timpul in picioare...

      dupa ce am scris ieri postarea, am iesit prin oras si s-a luat un caine mare dupa mine si prietena mea, cred ca afost suparat de ce am scris pe blog :))))) numai atat costa? stiu de existenta lui si-mi tot propun sa-l cumpar. daca-l iei, sa-mi spui cat de bine functioneaza.

      si eu imi cumpar doar doze, da' e suficient cat sa nu dorm.

      Ștergere
  9. cainii...o mare problema pentru mine...
    imi este teribil de frica de iei, nu ca as fii ramas cu sechele de la o potaie, nu nu se pune problema pentru ca nu am fost niciodata muscata de caine...pur si simplu imi este frica numai cand ii vad de la distanta,dar sa mai trec si singura printre ei.
    eu stau la tara si nici aici nu ducem lipsa de aceste fapturi. cred ca sunt agitati atunci cand este vorba de teritoriul lor. poate ca agresiunea lor ii izoleaza de apropierea altor caini. in linistea noptii imi place sa aud mai mult cantecul cucuvelei decat latratul cainilor.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie mi-e groaznic de urat de cucuvele :))). oricum, mie imi plac animalele, insa totodata sunt de acord ca acesti caini n-au ec cauta pe strada. imi pare foarte rau pentru ei, dar reprezinta un real pericol.

      Ștergere
  10. poate reusesti sa surprinzi pisicuta din blocul vecin, in poza. si mie imi plac pisicile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. m-am gandit deja la asta, insa blocurile sunt la distanta considerabila unul de altul si probabil nu s-ar intelege nimic :(.

      Ștergere
  11. eu nu am nimic cu ele, imi plac foarte mult la fel ca celelalte pasari.dintre animale imi plac doar caii.doar frumoasele inaripate le iubesc...pe toate.
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
  12. eu am cam renuntat la cola.. :D nu beau decat ocazional.. si chiar nu imi lipseste
    si eu am multi catei in fata blocului.. dar chiar imi plac si m-am obisnuit cu ei. Imi place in special o catea care e tare grasa si amuzanta.. doarme cat e ziua de lunga si se trezeste doar sa manance.. :D

    aveam si eu o mata draguta la curte dar nu am mai vazut-o de ceva vreme.. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu dau in general de caini cam agresivi.. plus ca-s plini de pureci. cahhh!

      o data am tresarit atat de tare cand am vazut un caine dupa o masina incat ala a sarit si el de sperietura mea :))))))))))))))))))))) dupa aceea, ne-am calmat amandoi.

      Ștergere
  13. Wooowww! Cum ai reusit sa consumi atatea lotiuni de corp? :)) Sau mai bine...cum ai reusit sa-ti cumperi atatea? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am primit mare parte. ma dau cu lotiune zilnic, din decembrie cred ca in doar vreo 5 seri nu m-am dat...

      Ștergere
  14. Adori matele? Idem :) Il am pe domnul Felix(portocaliu cu alb), celalalt motanel, Portocala, s-a dus la Doamne-Doamne, cum stie Ema...offf.
    Eu una nu mai suport viata la bloc! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. unde am pierdut eu mesajul asta de nu l-am vazut? :)

      bine macar ca mai ai unul...
      eu o suport, dar unii vecini sunt dusi cu pluta!!!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla