Treceți la conținutul principal

Papagal dupa gratii NOTD

  Hello! Azi - unghiute verzi! Acum sa va si povestesc ce am avut in minte si cum de am ajuns la manichiura pe care o port si in timp ce scriu postarea.

   Mi-am dorit sa fac niste unghii-papagal, cu galben si verde. Din pacate n-aveam oja verde necesara, insa aveam un fard in nuanta perfecta. Asa ca am aplicat baza galbena- Gabrini.
   Sigur ati auzit pana acum ca putem face o noua oja folosind putin fard plus lac incolor. Eu am incercat, insa, altfel. Am intins pe fiecare unghie fard verde, iar apoi am aplicat un strat de top-coat. Ma asteptam ca periuta de la top-coat sa imprastie putin culorile si sa inceapa sa arate ca penajul unui papagal :). Nu a iesit chiar ce vroiam si galbenul se vedea doar pe margini. Atunci am luat oja galbena si am facut niste desene abstracte :)). Deja incepeau sa arate a papagal, insa, vremea de afara, plina de viscole si ninsoare mi-a taiat din elan si am simtit ca inca nu pot purta aceasta combinatie, asa ca am fugit la crackle si am bagat papagalul dupa gratii neregulate :)).
   In prima poza m-am mazgalit pe degete special pentru voi, sa va fac sa radeti  de cat de "alien" arata :)).



  Partea cu fardul n-a fost super messy, dar mi-am si luat masuri de protectie punand o foaie mare pe campul muncii.


   Alte unghiute verzi puteti admira la:




Kissez!




Comentarii

  1. :)) Comic titlul...acuma stiu la ce se refera :))
    Ehh da manichiura finala a iesit bine :) si nu stiam de faza asta cu fardul ;)

    http://o-fata-simpla.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))

      eu n-am vrut sa-mi "stric" tot top-coatul si de aceea am aplicat direct pe unghie.

      Ștergere
  2. Doamne, esti super inventiva!!! Nu m-as fi gandit la asta! Au iesit super, cu crackle imi plac cel mai mult :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt super frumoase unghiutzele :-*

    RăspundețiȘtergere
  4. :) Esti foarte tare!
    Ai mers din aproape in aproape pana la victoria finala!:))
    Acum , serios vorbind, important e ca ai stiut cum sa o scoti la capat incat rezultatul sa arate bine!
    Nu stiu daca as fi avut inspiratia necesara...

    Sa te bucuri de weekend, Alina!:)
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) daca am avut tema de casa, mi-am dat tot interesul. din pacate, n-am talent :)).

      weekend fain!

      Ștergere
    2. Ehh, n-ai talent...:P Nu m-ai vazut pe mine!:))


      Ștergere
  5. Imi place rezultatul final! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte ingenios procedeul.Îmi place mult ce ți-a iesit! Te invit să vezi ce unghiuțe verzi am eu, chiar dacă nu m-am inscris la colaborare.
    http://frumuseteacleopatrei.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  7. Cand am vazut prima poza m-am speriat! Pana la urma rezultatul e frumos. Nu as zice ca e fard de pleoape :-)

    RăspundețiȘtergere
  8. te-ai chinuit ceva :))
    imi place rezultatul :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Draaaga de tine, nici nu te-ai manjit prea tare :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am "ras" prea mult din fard si mi-a fost mila sa-l arunc si mi-am zis: ia sa ma mazgalesc si pe degete sa para creepy :))))))))))))) pun pariu ca le-am emotii multor fete crezand ca aia e manichiura mea :)))))))))))).

      Ștergere
    2. Probabil ca se gandeau " yeee in sfarsit cineva mai varza ca mine " si intrau fericite sa-ti vada opera la dimensiuni admirabile si pac le cadea fata cand vedeau rezultatul final. He he he .

      Ștergere
    3. asa m-am gandit si eu :)).nu ca rezultatul final ar fi teribil de reusit :)).

      Ștergere
  10. sa sti ca m-am amuzat cand ti-am citit postarea dupa titlu incercam sa ma gandesc cum arata pe unghii un papagal dupa gratii :)),ma prinde si pe mine elanul unor modele noi dar de obicei ceea ce doresc si ceea ce realizez in realitate e diferit, foarte draguta combinatia ta cu crack :}

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte interesanta abordarea ta alien. ;))
    Creativa! :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce papagal extraterestru dragut! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Răspunsuri
    1. :) fardul asta e prea frumos sa nu fie folosit la maxim :).

      Ștergere
  14. m-am speriat un pic tumbnailul din blogroll :)) [prima poza]

    Totusi, rezultatul final e super!

    RăspundețiȘtergere
  15. Cand am vazut prima poza n-am stiut ce ti-ai facut :)) esti tare amuzanta, stii asta, nu? :)) Dar imi plac tare mult cum arata la final :)

    RăspundețiȘtergere
  16. castigatoarea e cea de-a doua manichiura :)

    RăspundețiȘtergere
  17. :)) ma bucur ca ai rezolvat problema pana la urma si e reusit rezulatatul :*

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu recunosc ca m-am speriat cand am vazut prima poza, in blogroll. Ma tot gandeam ce naiba vrea sa fie. :))
    Imi plac cum arata la final. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) crede-ma ca am avut multe vizualizari pentru un notd, inseamna ca am bagat sperietii in voi :)).

      Ștergere
  19. in final, rezultatul e splendid! si postarea imi place, e amuzanta! intai de toate, pana sa ma apuc sa citesc, am vazut prima poza si m-am speriat. esti foarte tare!
    Alina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mersi :)) am vrut sa va distrez la sfarsit de saptamana.

      Ștergere
  20. Foarte frumoase ^_^

    Pupic,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    RăspundețiȘtergere
  21. ce idee buna ai avut, chiar sunt dragute ;)

    RăspundețiȘtergere
  22. Acum inteleg titlul :)) Saracul papagal. Imi place rezultatul final, arata bine! ;))

    RăspundețiȘtergere
  23. Acum inteleg titlul :)) Imi place rezultatul final! Imi pare rau ca nu ti-a iesit ce ai vrut initial :)

    RăspundețiȘtergere
  24. In final,au iesit chiar faine,desi la prima poza m-am speriat:)))

    RăspundețiȘtergere
  25. nu am incercat metoda asta.. :)) am cumparat insa un verde pentru proba.. :D
    imi place cum ti-a iesit.. :D
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  26. O idee foarte buna cu fardul, si eu ma gandeam sa imi creez singura oje din farduri pe care nu le mai folosesc :)) foarte dragute ti-au iesit unghiutele :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Pe mine m-ai facut sa rad!:D:D:D dar imi plac in ultima poza:X

    RăspundețiȘtergere
  28. M-ai speriat cu titlul :) Sunt frumoase ungiutele, insa modelul ma duce cu gandul la reptile :) Deh, am imaginatie bogata :) Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  29. Funny manichiură.Nu aş numi-o chiar "frumoasă",dar funky sigur e!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla