Treceți la conținutul principal

Provocarea de duminica

  Hey! De-a lungul vietii mele am observat ca duminica este ziua care indeamna cel mai mult la citit. Duminica are ceva calm in ea, e perfecta pentru a sta linistit cu un roman captivant, uitand de toate problemele cotidiene. Cum astazi e exact acea zi din saptamana, m-am gandit sa abordez un alt subiect legat de carti, doar sunt in the mood :).

  Cu ocazia implinirii a 5 ani, Libris si-a provocat cititorii sa-si imagineze cum ar arata libraria online ideala. Nu am putut sa nu raspund acestei provocari, mai ales ca in ultima vreme acest site m-a ajutat sa-mi hranesc pasiunea pentru cartile lui Jeffery Deaver. Iat-o pe cea mai recent intrata in biblioteca mea:


  Revenind la provocare, am gasit 10 puncte care mie imi par esentiale. Libris deja a bifat o parte dintre ele si sper ca si celelalte idei sa le fie pe plac – poate se vor materializa la un moment dat :).

-          cand faci cunostinta cu o librarie online, prima impresie e lasata de pagina principala. Mi-ar placea ca in sezonul rece sa ma intampine o imagine care ar indemna si o pisica sa toarca: lemn, lumanari care ard, carti imbracate in piele, un fotoliu mare si confortabil si o ceasca de ceai aburinda. Primavara si vara as vrea ceva mai tonic: un sezlong, o bautura racoritoare si o carte cu iz de vacanta.

-          apoi mi-ar placea ca site-ul sa fie usor de utilizat: sa aiba multe filtre de cautare care sa-mi usureze munca

-          logic, preturile accesibile ma vor face sa petrec cat mai mult timp pe site. Un cititor impatimit stie ca e foarte usor sa ajungi in sapa de lemn :)). De aceea promotiile de genul 70% off sunt mereu bine-venite.

-          cand decid ca vreau carti online, de obicei cumpar beletristica, asa ca ma intereseaza sa vad cat mai multe titluri in aceasta categorie.

-          transportul gratuit este esential. Il prefer prin curier, pentru ca sansele de a-mi primi cartile in perfecta stare cresc simtitor.

-          sub fiecare carte as vrea sa gasesc un sistem de notare care poate fi accesat si fara o autentificare prealabila. De multe ori vizitatorii n-au rabdare sa-si faca vreun cont, dar le-ar placea sa puna note cartilor :).

-          mi-ar placea un sistem de loialitate: pentru fiecare comanda sa se primeasca puncte. Spre exemplu pentru fiecare 20 de lei cheltuiti in libraria online, sa se ofere 1 punct, pentru 40 de lei – 2 puncte si tot asa. Aceste puncte ar putea fi stranse pe parcursul unei perioade nedeterminate si vor putea fi folosite pentru a cumpara noi carti :).

-          mi-ar placea sa existe optiunea de impachetare  a cartilor, in cazul in care doresc sa fac un cadou si n-am timp sa ma ocup de el

-          esentiala mi se pare buna comunicare a clientului cu libraria online, asa ca o adresa de mail si o persoana draguta, informata si dornica sa ajute sunt la fel de necesare ca si aerul :). Nici pagina de Facebook nu e o idee rea.

-          ultima idee, dar nu cea din urma: mie-mi place sa aflu cat mai multe despre clientii unei librarii. De aceea, imi place sa citesc un scurt istoric, rubrici de genul Stiati ca… statistici si chiar mici sondaje de opinie lansate pe site. Spre exemplu, Libris ne anunta ca in cei 5 ani au trimis 3.020.000 de carti. Clientii au citit in medie 414.000 de pagini in fiecare zi – daca le-am pune una langa alta ar avea o lungime de 24 de ori mai mare comparativ cu fluviul Amazon! Mi se pare amazing si sunt curioasa la ce numere vor ajunge peste inca 5 ani.


    La multi ani, Libris! :)



Kissez!

Comentarii

  1. La mulți ani, Libris!
    Mi-ar plăcea să-mi fac mai mult timp să citesc. În general vara fac ”abuz” de cărți :))
    Kissez

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. asa eram si eu acum cativa ani - vara era de baza :)).

      Ștergere
  2. Tu imbini latura pragmatica cu cea visatoare in mod fericit!
    Mi-a placut articolul, Alina! :)

    Kisses!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
  3. La Multi Ani, Libris! Super articolul, draga mea.

    RăspundețiȘtergere
  4. La multi ani! Libris - bine zici :) multi multi ani on line si cat mai multe carti vandute.
    Eu am fost studenta in Brasov si intram des in libraria lor, chiar daca cumparam rar(bugetde student), macar intram sa vad cartile, sa vad noile aparitii si sa simt mirosul de carte noua. Dupa ce am terminat cu studentia si am avut proprii mei banuti, altfel au stat lucrurile :)
    Si mie imi place sa cumpar de la Libris si recunosc ca transportul gratuit, dar si reducerile care le gasesc pe site il fac foarte atractiv pentru cititori impatimiti.
    Prima comanda on line am facut-o pe Libris, la fel si ultima , acum cateva zile :)
    Daca sunt reduceri mari, oricat ar fi de strans bugetul, tot cumpar macar o carte :)
    Sunt de acord cu observatiile tale, dar si cu faptul ca duminica indeamna la citit, la fel si sambata dupa-amiaza zic eu ;) si mai ales o carte buna indeamna la citit la orice ora din zi din noapte ...dar asta doar pentru impatimiti

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. oho, deci ai ceva istorie cu Libris :). ma bucur ca ti-am adus amintiri cu postarea asta.

      asa e, dar suntem destul de multi impatimiti :).

      Ștergere
  5. Ce campanie frumoasa! La multi ani, Libris!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla