Treceți la conținutul principal

Lapte demachiant Skincode - review

  Neata! Inca de acum cativa ani, eram interesata de cosmeticele Skincode. Nu sigur de ce, insa imi inspirau calitate, asa ca, atunci cand am avut ocazia sa testez cosmetice de pe Elevina, n-am stat prea mult pe ganduri. Am ales laptele demachiant pentru ten sensibil. Recipientul e tare dragut, contine 200 de ml de produs, costa 53 de lei si promite sa pastreze nivelul optim de hidratare. Mi-a placut ca a venit sigilat.

  Eram consinsa ca mi se potriveste, din pacate n-a fost asa. Textura este destul de densa, eu nu l-as fi numit lapte demachiant pentru ca seamana mai degraba cu o crema. Nu are parfum, insa are un miros care nu e prea placut. In plus, simt din miros ca are mult alcool in componenta. Pe eticheta ambalajului scrie clar a se evita contactul cu ochii, insa eu am simtit ca ma usturau ochii doar cat foloseam demachiantul pe fata. Logic, m-am trezit cu tenul foarte uscat, ceea ce mi-a dereglat cantitatea de sebum: cu alte cuvinte m-am trezit cu furuncule dureroase pe ten. Si asta dupa doar o zi de folosire.

  Mi-am dat seama ca nu ne intelegem si atunci l-am folosi pe post de hidratant in-shower si-a fost ok. Mai multe despre demachiantul folosit in acest fel aveti aici intr-o postare cu o vechime de peste de 2 ani ;).


 Nu pot spune, de demachiat demachiaza repede si bine, insa efectele imediat urmatoare ma fac sa-i dau o nota mica: 3! In niciun caz acest produs nu e potrivit pielii sensibile.

 Chiar daca review-ul de astazi n-a fost unul pozitiv, sa incheiem pe o nota mai optimista: pe acelasi site Elevina gasim o gama larga de produse bune, dovada fiind celelalte trei review-uri pe care le-am scris in saptamanile precedente! ;)



Kissez!

Comentarii

  1. Love your review :)

    Check out my new post Here!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am inteles! SI eu m-as fi bazat pe el! Dar nu mi s-ar potrivi, in mod clar!
    Citeam prin blogosfera ca se poate folosi balsamul de par pe picioare, ca substitut pentru crema de ras; ma gandesc ca ar putea fi folosit si acest demachiant astfel! :)

    Te pupacesc, Alina!
    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca ai sti cate sticle de balsam Nivea pt par blond am folosit eu in facultate pentru ras pe picioare... e una dintre cele mai bune idei :).

      Ștergere
  3. Eu am folosit apa micelara SkinCode si de asemenea, nu a fost la nivelul asteptarilor mele..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am vazut ca mai sunt cateva fete dezamagite de acest brand :(.

      Ștergere
  4. Este normal ca un produs sa nu se muleze exact pe nevoile noastre, asta nu inseamna ca nu va fi bun pentru nicio persoana. Mi-e frica uneori sa fac reviewuri negative din prisma faptului ca unii nu inteleg ca nu tot ce imi place mie iti va placea si tie,sau invers.
    Ma bucur ca esti o persoana sincera :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu repet aproape ca un papagal nevoile tenului meu. cititoarele fidele cred ca deja stiu si cati pori am pe ten :)).
      in general, cititoarele de bloguri trebuie sa urmareasca cu atentie review-urile fetelor care au un ten asemanator. cine nu realizeaza asta nu prea are ce sa caute pe bloguri. blogurile sunt subiective, fetele sunt diferite. un om cu o inteligenta medie va pricepe asta. nu trebuie sa-ti fie teama sa faci review-uri negative, de multe ori lumea exact pe alea le cauta.

      iti mai dau un exemplu: produsul X a fost nesatisfacator pentru 100 de blogarite. nici una n-a facut review. acelasi produs X le-aplacut la 5 bloggerite si au scris despre el. Rezultatul este ca vei gasi pe net 5 review-uri pozitive, cand de fapt ar fi trebuit sa fie inca 100 negative. Dupa acest rezultat, cine a cautat pe net despre produsul X va merge sa-l cumpere si va avea foarte multe sanse sa nu i se potriveasca.

      sunt sincera mereu in review-uri fie ele pozitive sau negative ;).

      Ștergere
  5. Auch! :(
    Eu de cand am descoperit apele micelare am uitat de demachiant...

    RăspundețiȘtergere
  6. Păcat că nu v-ați înțeles..eu prea puțin folosesc demachiant, mai mult spume că sunt mai blânde cu tenul :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. depinde mult si de ten. eu daca as folosi spume sau produse asemanatoare exclusiv cred ca as avea tenul ca foitza :(.

      Ștergere
  7. Doar prin testare putem observa care produse sunt bune si care nu :) Sunt curioasa de alte produse de la Skincode cum sunt :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exact. eu nu mai sunt asa curioasa sa testez si alte produse :).

      Ștergere
  8. m-am cam indepartat de astfel de demachiante si folosesc mai mult apele micelare. in afara de cel de la Apidermin care imi place, nu vreau sa ma risc la altele. Mi se par mult mai grele si parca imi incarca tenul. Desi sunt convinsa ca exista si o multime de produse bune, nu ma mai risc. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tu stii cel mai bine ce ti se potriveste, eu clar am nevoie de demachiante cremoase :),

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla