Treceți la conținutul principal

Crema contur de ochi Aslavital - review

      Salut! Ce mai faceti? Eu am probleme cu calculatorul si tare ma tem ca in urmatoarele zile va trebui sa fug cu unitatea in brate sa mi-o rezolve cineva si cu ocazia asta probabil voi lua si o pauza de la blogarit! Totusi, sper sa nu fie ceva grav, dar o sa mai vad zilele astea ce se intampla. Nu pot deschide paginile decat cu internet explorer si imi mananca zilele.

      Acum trec la subiectul propriu-zis al postarii. Am cumparat crema aceasta la inceputul verii intr-o zi dedicata produselor romanesti din Kaufland. Nu mai stiu pretul exact, dar cred ca in jur de 14-15 lei, va rog corectati-ma daca gresesc. Nu stiu sigur de ce am cumparat-o, cred ca din cauza ca are argila in componenta, mi-a placut si modul de prezentare si am zis sa-i mai dau o sansa brandului Farmec. Imi pare rau, dar din nou am aruncat cutiuta cu ingrediente insa am o scuza : pe vremea aceea nu stiam ca o sa am un blog. Oricum, scria ca e testata dermatologic, dar nu si oftalmologic. Stiu ca trebuie sa evitam contactul ochilor cu orice fel de crema, insa fiind CONTUR DE OCHI, ar trebui sa fie testata, pentru ca este imposibil sa nu atinga macar cateodata globul ocular. Recunosc, am avut ceva retineri, dar am zis ca nu putea sa ajunga produsul ala pe rafturi daca era asa nociv. Am inceput-o intr-o seara. Textura e destul de apoasa, dar intra greu in piele. La inceput n-am simtit nimic, dar dupa cateva minute au inceput sa ma doara ochii. Iar am gasit o scuza : statusem prea mult la calculator (chiar era adevarat!). A doua zi, ma scol, merg in baie si ma uit in oglinda! Soc si groaza!! Aveam niste cearcane imense, cum numai cand sunt foarte bolnava am. Stiu, merit o bataie, dar iar am zis ca e o intamplare. Ma dau din nou, si incep sa simt mici impunsaturi in ochi, care au crescut ca intensitate. Caut pe net si citesc pe undeva ca uneori se intampla la inceput astfel de manifestari. Am facut o pauza si iar am aplicat. In afara faptului ca aveam ochii tot timpul aposi, ca un lemurian sau un slow-loris, ma dureau efectiv ochii, dar pe partea interioara, nu stiu daca explic bine,dar sper ca intelegeti.Acolo clar nu ajunsese crema! In viata mea nu am avut asa manifestari si asemenea cearcane adanci si negre. De atunci am zis ca eu nu mai pun chestia asta la ochi! Si dupa cateva zile inca mi-erau rosii, mi-era teama ca am facut conjunctivita, dar in final mi-a trecut. In cel mai bun caz crema va ajunge pe calcaie, desi miroase urat si la cate necazuri mi-a facut nici nu merita! Va expira in decembrie si probabil ca o s-o arunc asa cum o vedeti in poza. Pentru mine a fost una dintre cele mai horror experiente cu produse de ingrijire si e ciudat cum m-am apucat sa scriu despre ea in preajma Haloween-ului:)) Nota 1!!!



Kissez!

Comentarii

  1. Nota 1 :))


    Si mie mi s-a intamplat cu unele creme de fata sa ma usture tare tare in jurul ochilor sau nasului. Si nu sunt genul foarte sensibil!

    Bine ca ai scris acest post ca sa stim si noi de ce ne ferim. Eu folosesc destul de rar crema de ochi, mai mult ma dau cu ulei sau cu crema de fata obisnuita.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. sa stii ca ai dreptate!o prietena dea mea s-a plans ca aceasta crema o ustura foarte tare in jurul ochilor si timp de o luna a avut probleme cu vederea!o fii din cauza acestei creme???Alina.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aurora, este o premiera cu nota 1:)) te pup si eu!

    Alina, poate ca da. Si eu am avut privirea incetosata cateva zile bune si mi se spargeau vinisoare :((

    RăspundețiȘtergere
  4. e clar,e o crema foarte proasta...Alina.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla