Treceți la conținutul principal

Volare & Volare Magnolia

   Salut! Astazi are loc o premiera pe blogul meu : primul post despre parfumuri. Eu sunt pasionata de parfumuri, as incerca mereu altele noi si le-as si cumpara aproape pe toate. In general, imi plac parfumurile high-end pentru ca aroma lor este una plina, completa. La parfumurile mai ieftine pot sa simt intotdeauna o... lipsa. De multe ori simt alcool, miresme sintetice si arome care mai mult streseaza nasurile, in loc sa le rasfete. Sunt destul de exigenta cu parfumurile pe care le port. Nu sunt snoaba, ca sa spun ca folosesc doar parfumuri peste o anumita suma, de multe ori am gasit si parfumuri bunicele la preturi ok.
   In ultima vreme (aproximativ 8 luni) mi s-a intamplat ceva foarte ciudat : parca mi s-au schimbat gusturile in materie de parfumuri. Daca pana acum le preferam pe cele floral-orientale si-mi placeau mirosurile grele, acum sunt tot mai mult atrasa de aromele fresh. Ar fi trebuit sa fie invers o data cu inaintarea in varsta, dar iata ca eu sunt atipica (din nou).
   Totusi, hai sa notez cateva parfumuri care mi-au placut mult : Omnia Crystalline -  Bvlgari, Nina - Nina Ricci, Amor Amor -  Cacharel, Burberry Brit. Mai sunt si altele, dar de acestea mi-am adus aminte acum.
   Acum 2 ani, intr-un moment snob:))), mi-am promis ca am sa folosesc numai parfumuri de firma, dar ca un facut, parca de atunci incoace, tot de cele middle-end dau! Nu folosesc niciodata replici ale ale parfumurilor scumpe. Mi se par atat de proaste, incat nici nu stiu cum se pot comercializa. Le-am mirosit si pe cele Refan, Federico Mahora sau si mai rau, Metropolitan, asa ca sunt in cunostinta de cauza. Nu vreau sa jignesc pe nimeni, insa chiar nu le recomand. Prefer sa cumpar Avon sau Oriflame sau Yves Rocher. Au mirosurile lor distincte si macar stiu ca unele mi se potrivesc. Spre exemplu unul din parfumurile mele favorite e Midsummer de la Oriflame, pe care IN SFARSIT il am! Mi-l doream de 8 ani si din diverse motive n-am apucat sa-l cumpar.


   Dupa ce am facut aceasta "scurta" introducere, sa trecem la subiectul principal: cele doua ape de parfum Volare. Prima a aparut acum multi ani si a trecut printr-o serie de schimbari, atat la modul de ambalare, cat si la miros. Cea de-a doua este varianta din primavara 2011, o reinterpretare a parfumului clasic, dar care nu mi se pare ca ar avea nimic in comun cu originalul. Le puteti gasi in cataloagele Oriflame, la pretul standard de 75 de lei pentru 50 de ml. Varianta clasica are si o gama de produse : deo roll-on, spray, crema de corp, iar celalalt a avut la un moment dat un set de sapunuri cu acelasi miros.


Volare

Descriere oficiala :

Senzualitatea trandafirului şi buchetul opulent de liliac, iris şi violetă se combină pentru a crea acest parfum incitant şi foarte feminin. Izurile delicios fructate de caisă şi piersică, perfect echilibrate de tonurile lemnului de santal, ambrei şi moscului conferă acestei arome mister şi romantism.


Eu il percep ca pe un parfum destul de greu, care nu are nimic tineresc. Cand il miros, gandul ma duce la anii -50, parca vad cabina unei actrite, care se pregateste sa urce pe scena. Poate vi se pare ciudat, insa cu asta il asociez :) Intr-adevar simt note de trandafir si violeta, dar si de ambra. In schimb, nu simt nimic fructat si nu percep nici liliacul. Mi se pare un parfum complex, lemnos, potrivit femeilor mature, de peste 40 de ani. Cand l-am mirosit aveam impresia ca este persistent - m-am inselat, dureaza doar 5-6 ore, iar mirosul se estompeaza destul de repede. Nu pot spune ca sunt fana acestui parfum, dar il consider distinct. In orice caz, nu este potrivit cu varsta mea. Nota 6,5. (si la parfumuri dau note mici)


Volare Magnolia

Descriere oficiala:

Cu note efervescente de citrice, tonuri tandre de magnolie îmbobocită şi un iz suav de mosc, parfumul Volare Magnolia captează tandreţea clipelor de iubire într-o aromă irezistibilă.


Intr-adevar, acest parfum miroase a magnolie. Deja ma vad intr-un parc, intr-o dupa-masa linistita de primavara, cu soare placut si caldura propice. In jurul meu sunt flori, iarba, pasarele si insecte. Numai ca aici intervine problema: primavara am rinita alergica! Si magnolia miroase puternic, asa ca desi nu-mi dispace acest parfum, sunt nevoita sa-l ocolesc. In plus, din cauza aceluiasi motiv, am simtul mirosului foarte dezvoltat, si mi se pare ca aroma de magnolie e putin cam sintetica. Insa daca n-aveti probleme cum am eu, spun ca e un parfum bun. Persista mai bine decat celalalt, este tineresc si jucaus, floral si putin iesit din comun, exact ca si culoarea lui : roz! Combinatia perfecta pentru weekend. Nota 6,5.



    Poza facuta de mine nu prea e reusita, pentru ca am jaluzele verzi, iar daca le trag, lumina e prea puternica. Volare Magnolia pare gol, dar nu e! Trust me:))



Kissez!

Comentarii

  1. Le-am mirosit pe ambele si nu ma prea incanta.. Volare simplu mi se pare, dupa cum ai zis si tu destul de greoi, insa am avut lotiunea de corp din aceeasi gama si mi-a placut mult, iar cel cu magnolie mi se pare gretos desi este floral. Parfumurile mele preferate de la Oriflame sunt Midnight Pearl, Diamond Musk, Enigma Dare to dream si Eclat Weekend. Din cele High End preferatul meu este Ricci Ricci by Nina Ricci pe care nu am reusit pana acum sa mi-l iau.. ma cam doare inima sa dau asa multi bani deodata..

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie imi place Nina de la Nina Ricci, L-am avut de 2 ori pana acum. Este foarte dulce si persistent.


    Eu am avut acum 6 ani, Volare cu aroma de liliac :X Doamne, cat l-am iubit! Parca si acum stau sa il simt.

    Ai dreptate in privinta replicilor. Eu am incercat cateva de la Refan si am ajuns la concluzia ta: nu au ceva care sa le distinga!


    De la Avon si Oriflame am avut multe parfumuri bune. Multe mi s-au parut mai bune si decat cele foarte scumpe. Pe lista se inscriu: Treselle, Today, Passion Dance, Precious, etc.


    Din cele doua Volare prezentate de tine, l-am mirosit doar pe cel clasic. Este intradevat un parfum cu note vintage, care si mie imi aminteste tot de trecut.

    RăspundețiȘtergere
  3. Uau, deci exact atat le-am consumat si eu pe ale mele :))
    Dupa Volare Magnolia am tanjit foarte mult si l-am primit de ziua mea. L-am folosit zilnic toata vara si abia astept sa il termin. Nu ma incanta aroma de magnolie, mi se pare ca miroase a detergent de rufe, si nici macar nu prea persista.
    Cu Volare clasic e deja alta poveste. Mi l-am comandat eu dupa ce auzisem multe povesti despre el. Are intradevar un iz vechi, retro, clasic, dar totusi miroase foarte bine. Il folosesc zilnic de vreo 2 saptamani, mi se pare ca e perfect pentru zilele acestea. E un miros mai greoi, insa persista destul de mult. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ionny, la mine Ricci Ricci nu persista, din pacate

    Aurora, Today imi place si mie, dar la altcineva, nu mi se pare ca mi se potriveste.

    beautybazar, eu tot cred ca Volare se potriveste femeilor mature:)

    RăspundețiȘtergere
  5. eu sunt in cautarea unui parfum care sa si persiste mirosul!crezi ca acestea se includ in categoria asta?Alina.

    RăspundețiȘtergere
  6. Alina, nu cred ca o sa fii prea multumita. Insa Volare Magnolia persista mai bine decat celalalt.

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu am incercat Volare Magnolia, in schimb Volare a fost multi ani preferatul meu.

    RăspundețiȘtergere
  8. Elena, poti sa-l incerci, inca mai e in cataloage:)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla