Treceți la conținutul principal

Fond de ten fluid Ivatherm - the best - review

  Hello! Deoarece am fost plecata, sunt nevoita sa incep de abia acum seria review-urilor pentru produsele Ivatherm. Intr-un fel a fost bine, pentru ca am reusit sa le testez in conditii diferite, asa ca mi-am format deja parerile :)

   Pentru inceput ma voi ocupa cu fondul de ten fluid. L-am ales mai mult din curiozitate, plus ca tocmai mi se terminase fondul de ten de culoare deschisa si eu inca nu ma bronzasem suficient. Nu ma asteptam la cine stie ce, mai degraba eram sceptica. Pentru mine Ivatherm mi se parea mai mult un brand de creme, plus ca, fiind romanesti aveam o reticenta. Pana acum nu am prea intalnit produse romanesti care sa ma multumeasca, din contra, am avut experiente horror. Oricum, produsele Ivatherm, chiar daca au in compozitie apa termala Herculane, sunt produse in Franta, fapt ce a avut menirea sa ma linisteasca putin :)

   M-a tentat descrierea fondului de ten, faptul ca este conceput pentru pielea sensibila si mai ales faptul ca este necomedogen! Va invit sa cititi mai mute despre el aici. Eu am ales nuanta 01, care, desi este cea mai deschisa nu cred sa se potriveasca tenului foarte palid.


    L-am incercat inca din a doua zi dupa ce l-am primit, cu si fara bb cream, cate 6 ore sau chiar cate 14! Concluziile mele sunt:
- ambalajul chiar daca n-are pompita, dozeaza foarte bine
- tubul fiind alb, mi se pare chiar elegant
- este un fdt extraordinar de lejer, nici nu-l simt pe fata
- se intinde foarte usor
- se aseaza foarte bine, este si buildable
- acoperirea este una medie, chiar daca in prospect se mentioneaza o acoperire mare. Petele sunt estompate, monstruletii insa, oricat de mici ar fi, raman vizibili
- nu este comedogen!!! Slava Domnului, nu incarca tenul deloc
- are SPF 15 si chiar daca am umblat prin soare de dimineata pana seara, avand ca baza de machiaj o crema fara SPF, nu m-am ars deloc, doar m-am bronzat frumos.
- si dupa 14 ore inca era la locul lui si, mai important, nu oxideaza, ceea mi se pare super!
- arata mult mai bine fara bb cream si asta m-a mirat mult pentru ca toate fdt incercate pana acum aratau mult mai bine cu bb.
- nu este rezistent la transfer, dar nici nu am umplut ecranul telefonului cu produs
- pretul de 56 de lei pentru 30 de ml mi se pare chiar mic pentru ceea ce stie sa faca
- confera un aspect natural, mi s-a spus ca arata ca si cum ar fi pielea mea
- nu-mi place ca exista doar 3 nuante, asa ca multe fete nu-l vor putea utiliza
- puteti sa-l cumparati din farmacii sau de pe site-ul Ivatherm unde puteti gasi deseori oferte tentante :)
- n-are parfum, nici parabeni
- se demachiaza simplu si usor

   V-ati prins deja ca-mi place, nu? :) Este cel mai bun fond de ten pe care l-am avut. Nu este perfect, dar e de departe cel care m-a multumit cel mai tare :) La un moment dat cu siguranta il voi recumpara, dar acum sunt tentata si de Joviale.  Chiar daca am primit acest produs pentru testare, parerea mea a fost sincera si ii acord nota 9!



Kissez!

Comentarii

  1. Pare bun din descrierea ta, dar...parca si pe mine ma tenteaza acum tare, tare Joviale ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dupa ce terminam campania incepem sa cumparam de pe site :))

      Ștergere
  2. Multumesc pentru Review. Pretul este cu muult mai bun decat cel din farmacii. Acum sa vad daca din cele 3 nuante gasesc una care sa imi fie pe plac. Trecut pe lista :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu te cred ca ai fost sincera si ma bucur ca ti s-a potrivit acest fond de ten.
    Numarul de nuante este cu siguranta o mare problema, pentru ca avem asa de multe nuante ale pielii :)) Prin strainatate am vazut si 24 de nuante ale unui singur fond de ten si chiar si cele de la Avon au 16-18 nuante disponibile.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da, si eu am observat. probabil considera ca sunt de ajuns si probabil ca asa e pentru majoritatea, dar intotdeauna vor exista fete care nu-si vor gasi nuanta perfecta.

      Ștergere
  4. P.S: Cele de la Avon tot din strainatate :D

    RăspundețiȘtergere
  5. multumim de review:) ma bucur ca iti place si ca ti-se potriveste pooop dulce scumpa

    RăspundețiȘtergere
  6. Il am si eu, si pot spune ca sunt multumita de el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu ciar il folosesc cu placere de fiecare data :) acum cred ca va astepta toamna, ca m-am bronzat.

      Ștergere
  7. Pare foarte bun din ce am citit, poate il iau si eu :D:*:* pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. In urma cu vreo 3 saptamani imi cautam si eu un fond de ten care sa mi se potriveasca dat fiind faptul ca tenul meu nu are nevoie de o acoperire prea mare pentru ca nu am probleme deosebite. Tenul mi sensibil daca ma dau cu vreo crema de fata, fond de ten sau pudra si tenului nu ii convine in 10-15 minute ma mananca pielea si imi apar zgrabunte. Dupa cautari indelungate am ajuns la Bourjois mai exact la Healthy Mix Serum. Eu inainte foloseam unul de la Favisan dar e prea inchis pentru iarna si ma enerva ca se lua pe telefon destul de tare dar il foloseam foarte foarte rar. Dar asta de la Bourjois imi place de innebunesc, mi frica sa nu devin dependenta de el. Si daca is obosita, ii ofera fetei o luminozitate de zici ca is fresh, de acoperit nu acopera foarte bine, e mica spre mediu dar pentru mine e perfect mai ales ca e atat de finut ca nici nu se observa ca is data cu fond de ten. Pretul e ridicat, 72 de lei 30 de ml dar la cat ma dau eu de 2-3 pe saptamana si nici nu pun 3 kg o sa imi ajunga multa si bine.

    M-ar tenta sa il incerc si fondul Ivatherm prezentat de tine cand mi se termina Bourjois. Nu poti pune poza nu neaparat la toata fata daca vrei sa ramai in anonimat dar sa vedem cam cum arata pe piele? Ar fi foarte utila. Bineinteles e blogul tau si alegerea e a ta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si daca as vrea, aparatul meu scoate numai ce vrea el si as iesi cu umbre verzi pe fata, am mai incercat sa fac poze si pentru diferite gloss-uri si rujuri si n-au iesit...

      Ștergere
  9. eu l-am incercat cu ceva timp in urma si ar ramas tare dezamagita. ori pielea mea era de vina, ori fondul de ten dar mi s-a uscat super tare fata de la el si nici nu se intindea bine :( m-as fi bucurat sa fie potrivit si pentru mine, mai ales ca vad aici atatea pareri pozitive :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cine stie :(. probabil nu ti s-a potrivit sau poate a fost ceva cu fdt, poate a stat in conditii rele pana l-ai luat tu.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla