Treceți la conținutul principal

Inventii care fac viata mai usoara + buretelul Konjac - review

  Salutare! M-am trezit cu drag de blog si cu ceva chef de scris. Inainte de asta, am navigat putin prin site-ul meu si am redescoperit cateva articole, printre care acesta, care s-a bucurat de mult trafic atat la vremea respectiva, cat si ulterior. Cum am o serie de noi ustensile de pe acelasi site, Recipientecosmetice.ro, mi-am spus ca ar fi excelent sa profit de ocazie si sa vi le prezint pe scurt. In plus, am testat si vestitul buretel Konjac, care e disponibil recent in acest magazin online.
  Daca tot am amintit deja buretelul, hai sa incepem cu el! Costa 25 de lei si informatiile de pe site mi s-au parut atat de complexe, incat orice research de-al meu ar fi fost slabut. Datorita acestui fapt, o sa copiez informatiile, sunt precise, ireprosabile!


Buretele Konjac este un produs de curatare atat pentru ten cat si pentru corp. Exfoliaza usor, curata si purifica pielea, lasand-o catifelata şi luminoasa. 
Scurt istoric: Buretele Konjac este originar din Asia. Este obtinut din radacina plantei konjac, plantă utilizata de mai bine de peste 1500 ani în China, Japonia şi Coreea atat ca aliment cat şi ca produs de infrumusetare. 
Este obtinut prin amestecarea pulberii din radacina plantei cu apa naturala filtrata prin roca vulcanica. 
Este un produs natural, nu contine substante chimice sau iritante. 
Apreciat pentru proprietatile sale, buretele Konjac a fost initial creat si utilizat pentru pielea delicata a copiilor. 
Este un produs de curatare eficient, delicat cu pielea, nu produce iritatii, este eficient inclusiv in cazul tenului machiat.
Buretele este sub forma de picatura. 


Beneficii:
  • curata in profunzime pielea
  • elimina celulele moarte
  • imbunatateste microcirculatia
  • reda strălucire si luminozitate pielii
  • echilibreaza pH-ul pielii 
  • improspsteaza si hidrateaza pielea
  • este potrivit pentru orice tip de ten, inclusiv pentru cel cu probleme: acnee, dermatite, pori dilatati, puncte negre 

Utilizare:
  1. inainte de utilizare buretele se inmoaie in apa calduta pană devine moale, dupa care se stoarce delicat
  2. se poate folosi atat singur cat si cu demachiant, cleanser
  3. se masează pielea delicat cu miscari fine, circulare
  4. dupa fiecare utilizare se clăteste cu apa si se stoarce prin uşoara apasare, NU RASUCIRE, se lasă la uscat intr-un loc aerisit si ferit de umezeala excesiva
  5. buretele konjac poate fi folosit inclusiv zilnic deoarece acesta nu agresează pielea, dimpotriva curata, netezeste si confera un aspect ingrijit pielii 
  6. buretele poate fi sterilizat prin fierbere
  7. se poate folosi aproximativ 2 luni, in funcţie de frecventa de utilizare a acestuia 

Buretele Konjac este potrivit pentru orice tip de ten.

  Eu sunt Toma Necredinciosul la produsele foarte laudate, care apar peste noapte si castiga multi adepti. Uneori laudele sunt explicabile, dar de multe ori am si fost dezamagita de anumite cosmetice sau proceduri. Asa si cu buretelul Konjac! Am auzit si-am citit despre el cat e de eficient, de moale si de fin, dar eu mereu ma gandeam ca e totusi un burete si ca tenul meu o sa riposteze vehement la asemenea modalitate de curatare si chiar daca aveam un pui de curiozitate, ma gandeam ca nu-i potrivit pentru mine.


  Ei bine, acum o parere complet diferita si pot sa afirm sus si tare ca acest buretel se potriveste si pielii foarte sensibile, uscate, deshidratate. La prima vedere este ca o...piatra. O piatra usoara, dar zgrunturoasa. Trebuie tinut sub jetul de apa calduta cateva secunde bune. Nu se inmoaie chiar intr-o clipa, dar transformarea e uluitoare. In contact cu apa incepe sa se umfle si sa capete cea mai fina textura pe care puteti sa v-o imaginati. E atat de delicat si placut la atingere de nu-ti mai vine sa-l pui jos. Din momentul in care "s-a infoiat" complet il folosesc ori ca atare, ori cu un cleanser. Face o treaba foarte buna chiar si singur, ceea ce a fost o noua surpriza placuta. Iar cand ii aduc ajutor, pur si simplu pun o picatura mica-mica de gel de curatare, iar apoi masez tenul cu miscari circulare, destul de ample si buretelul indeparteaza orice urma de machiaj, de demachiant sau alte impuritati care exista pe ten. Pielea mea e foarte vulnerabila in jurul nasului si-a gurii, dar l-am folosit pe micutul Konjac fara probleme.


  E foarte fain pentru ca ofera o curatire completa si foarte rapida, nu agreseaza pielea, e reutilizabil, e ieftin. Chiar nu gasesc niciun minus. Dupa ce-l folosesc, il atarn si el se usuca cuminte pana seara urmatoare. Il gasiti fix AICI.

  Pensula retractabila pentru buze! Costa 9,5 lei si e atat de mica incat poate incapea in orice portfard. O deschizi, ridici usor mecanismul, pensula iese si o folosesti pentru aplicarea rujului sau mici corecturi. Are doar 8 cm.
  Buretele cu maner mi s-a parut o inventie interesanta. Uneori e mai usor sa apuci un maner decat buretelul propriu-zis si dupa ce te obisnuiesti cu el poti chiar sa te descurci foarte repede si eficient cu el. E bun si pentru fondul de ten, cat si pentru corector si costa 8,5 lei.
  Daca nu vreti sa dati banii pe un Beauty Blender dar vreti sa testati cat de bine puteti manui un astfel de buretel, aveti ocazia de-a experimenta pentru doar 4,5 lei. Pensula e ideala pentru pudra dar si pentru aplicarea super rapida a iluminatorului pe pometi, iar gentura cu buline, pe numele ei Alina, e ideala pentru a pune toate ustensilele (si multe altele) despre care v-am povestit eu astazi.


  Sunt curioasa daca ati incercat ceva din ce am mentionat eu si ne citim la urmatorul articol ;).


Kissez!

Comentarii

  1. Am si eu buretele Konjac, pensulă pt buze dar si cea evantai. Sunt foarte mulțumită de toate.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla