Treceți la conținutul principal

Sase lumanari de incercat sezonul acesta: Yankee Candle, Kringle, Jysk, Lidl

 Salutare! La multi ani, romani! Am intrat oficial in iarna si chiar daca v-am prezentat difuzorul de arome pe care l-am folosit in ultima vreme, parca in anotimpul rece imi vine sa ard lumanari atat pentru miros, cat si pentru senzatia de confort pe care mi-o ofera flacara si caldura degajata.

  Lumanarile Yankee Candle sunt extrem de cunoscute, dar nu stiu cum m-am invartit si de cate ori mi-a am propus sa le incerc, aparea altceva care, pe moment, mi se parea mai atragator. Am luat masuri si am incercat doua. Le gasiti AICI si pretul e usor mai maricel, dar merita prin simplu fapt ca aromele sunt deosebite.
 
 Autumn Glow are miros de parfum scump si capteaza ideea unei toamne calde, cu frunze ruginii, usor umede. Cum anul acesta vremea a fost intarziata, am folosit-o mai de curand, e genul de lumanare care iti incalzeste tot sufletul. Christmas Memories e o dragalasenie specifica de sarbatori, cu miros dulce-condimentat. Totusi, aromele devin sesizabile cam la o ora dupa ce au inceput sa arda si invaluie delicat camera. Cu siguranta miros unic, dar daca vrei sa faci ambianta in cateva minute, e posibil sa ti se para prea putin. Una arde cam cinci ore, eu consider ca tine cam pentru doua-trei seri. E bine daca ai tendinda sa te saturi de o aroma sau daca le folosesti rar. Pentru zilele "obisnuite" nu cred ca sunt o optiune pentru ca e posibil sa te arda la buzunar dupa un sezon rece :)). Concluzia e ca inteleg fascinatia creata, dar nu as cumpara foarte des. A! sa nu uit: nu stiu cat va dati seama, dar lumanarile sunt tare mici, au cam cinci cm.
  Cam la acelasi gramaj si acelasi pret gasiti tot AICI lumanarile Kringle. Am incercat doar una, dar tind sa o prefer celor de la Yankee pentru faptul ca umple camera de parfum in aproximativ zece minute. Aroma e intensa si chiar miroase a caffe latte, bautura dupa care eu ma dau in vant. Am folosit doar jumatate din ea, chiar daca e mica, se poate aprinde de multe ori, creeaza o atmosfera placuta rapid, miroase tare de tot si persista in toata camera. Sigur voi mai cumpara si alte sortimente si o sa va scriu daca sunt la fel de multumita ca de cafeaua cu lapte si vanilie :).
  Tot am vazut in Jysk aceasta lumanare, no21, cu aroma delicata de bumbac. Costa 15 lei si o gasiti pe tot parcursul anului. E maricica, arata elegant si vine cu un capacel de lemn. Miroase cam in douazeci de minute de la aprindere si aduce o stare de prospetime usoara si sentimentul de acasa. Mie imi place tare mult aroma de bumbac, ma duce cu gandul la haine curate si blandete. Plus ca o pot folosi si dupa sarbatori, ba chiar si in primavara simt ca se va potrivi tare bine.
  Melinera la la Lidl, unele dintre favoritele mele din ultimii cinci ani! Mereu verific cataloagele Lidl inca din noiembrie si iata ca joia asta le-au adus. Nu exista raport calitate-cantitate-pret mai bun decat au ele. Cea mare costa 10 lei, cealalta 5 lei, miros grozav: prima a nuci caramelizate/prajiturele si a doua a mar cu scortisoara. Le mai gasiti si cu aroma de brad, vanilie si cirese, dar eu am incercat sa-mi iau exact cat banuiesc ca voi folosi.
  Si de la Glade am fost tentata sa iau tot varianta cu mar si scortisoara care a mai fost prin casa mea si e minunata, dar avand in vedere ca aceasta aroma mi se pare specifica exact in preajma Craciunului, cred ca asta de la Lidl imi va fi suficienta.

  Cam acestea ar fi aromele mele in iarna 2019-2020 :). Voi cu ce v-ati aprovizionat?

  Later edit: am primit si Glade-ul :)).

Kissez!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla