Treceți la conținutul principal

Favoritele lunii ianuarie

   Salutare! Luna ianuarie a venit ca o continuare a anului trecut. Intr-un fel, era firesc. Pe partea de cosmetice, m-am concentrat pe cele deja consumate, cumparaturile au fost minime - am avut nevoie doar de un sampon si de dischete demachiante si am simtit sa las noutatile si achizitiile pe mai tarziu. Chiar si asa, incercand minimalismul, am constatat ca am peste saizeci de produse cosmetice doar pentru mine, inclusiv parfumuri, sau geluri de dus, in conditiile in care nu fac risipa, nu cumpar incontrolabil si, culmea, rutina minimalista chiar inglobeaza aproape toate produsele pe care le am. Macar stiu ca le folosesc pana la capat. Chiar va provoc sa va luati produsele: si pe alea din baie, si pe cele neincepute, de pe noptiera si de pe masuta si sa le numarati.


- dupa cum va spuneam, mi s-a terminat samponul. Sunt fana Syoss si-l folosesc aproape exclusiv in varianta pentru densificare, dar nu l-am gasit, iar singurele magazine in care am ajuns atunci au fost Lidl si Penny. Am constatat ca habar n-am ce-a mai aparut in acest domeniu, doream un flacon cu gramaj cat mai mic si pentru tipul meu de par, aceasta varianta de Gliss a parut cea mai buna. Are un miros discret de bujor, o textura interesanta de gel, este pentru par gras la radacina si uscat la varfuri si chiar e bun. Nu fantastic, dar mai bun decat am crezut. Am impresia ca-i unul dintre cele mai ieftine, 250 de ml costa 12 lei. L-am folosit de cinci ori pana acum si ma declar multumita. Cand trec de jumatate, o sa scriu si un review.


- crema La Roche Posay Substiane a fost revelatia dintre ani, efectele de lifting, de reumplere si de luminozitate sunt la cote inalte. Gasiti review cu vreo doua postari in urma.


- aici e putin urat din partea mea ca va arat un produs dintr-o editie de Craciun din 2019, dar balsamul acesta de buze a fost cel pe care l-am folosit aproape zilnic. Am avut un set cadou tare dragalas de la Yves Rocher, pe care nu m-am indurat sa-l deschid decat dupa un an si m-am bucurat acum de aroma de migdale. Totusi, balsamurile de buze din colectiile de iarna seamana intre ele ca textura, asa ca informatia mea nu-i total intarziata. Probabil pe cel cu mar copt o sa-l folosesc la vara, pe canicula, la cum mi-e obiceiul :)).


- dischetele demachiante Naturalesse au fost o necesitate, luate din  Kaufland la un pret de aproximativ 6 lei. M-am reintors la dischetele mari, pe care le ocoleam acum cativa ani, dar care mi se par foarte utile acum. Acestea sunt foarte moi si delicate, de aceea am vrut sa le mentionez.



- in sticluta aceea e produsul lunii! Am primit de la Recipiente Cosmetice trei odorizante de tip spray. Am desfacut doua dintre ele, dar varianta antitabac este EXTRAORDINARA! Costa in jur de 17 lei, are 15 ml, are un miros masculin captivant si parfumeaza camera din doar un puf. Ce e misto la acest produs este ca dizolva mirosurile neplacute, nu doar le mascheaza. Mie imi place sa aerisesc mult si des, dar dupa vreo ora, iar as deschide geamul si fix atunci se gaseste cate-o vecina sa caleasca o ceapa sau mai stiu eu ce... De cand folosesc odorizantul acesta simt ca e aerul proaspat tot timp, parfumul e natural si deloc sufocant. Ba chiar am senzatia ca incep as respir mai bine, profund, cand il folosesc. M-am indragostit si e ironic fiindca nu sunt fumatoare, si nu ma gandeam ca fix aceasta va fi aroma care o sa-mi puna capac.


- intotdeauna in ianuarie am chef de un gel de dus fructat si m-am distrat cu Noapte de iarna de la Yves Rocher care miroase a coacaze si a zapada. Culmea, simt diferente de aroma intre el si scrubul din aceeasi gama, dar imi plac ambele foarte mult. Dupa cum se vede, din gelul de dus mai am pentru o singura utilizare.



  De asemenea, m-au impresionat ambele carti de la Libris. Una are deja recenzie in postarea precedenta, iar celeilalte ii vine randul peste cateva zile.



Kissez!

Comentarii

  1. Nu am incercat nimic din produsele tale, dar am dischete din alea mari am avut si eu de la Lidl si mi-au placut super mult. Nu am facut insa calculul sa vad cum vine mai avantajos la pret, eu consum multe pentru ca port tus in linie groasa la ochi si imi ia ceva timp demachierea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si eu am inceput cu cele de la lidl, initial ma simteam usor ciudat sa le folosesc, dar m-am obisnuit repede si pe urma cele mici mi se pareau minuscule :)). cu apa micelara sunt cam paguboase, dar presimt ca la ele raman :).

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader