Treceți la conținutul principal

La Collection Parfums by Yves Rocher - prime impresii

  Salutare! Imi face mare placere sa va anunt ca cei de la Yves Rocher au lansat sase parfumuri noi. Ele fac parte dintr-o colectie inspirata din natura, cu pana la 89% ingrediente naturale, ambalaje complet reciclabile, formule fara coloranti, cu alcool de origine vegetala si vegane, pe deasupra. Yves Rocher arata ca respecta Planeta si locuitorii sai si asta se vede si in micile detalii: spre exemplu hartia brosurii de prezentare e  din hartie reciclata si in momentul in care o atingi simti ca te reconectezi cu natura. Aceeasi impresie am avut-o si cand am mirosit noile parfumuri!

 Momentan s-au lansat sase arome, insa la inceputul lui 2020 vor mai aparea inca trei, pe care de abia le astept. Nu am apucat sa va spun vreodata, dar ii apreciez pe oamenii de la YR si pentru faptul ca ma cheama la evenimentele lor. Dupa cum stiti, nu sunt din Bucuresti, dar ei imi lanseaza invitatii in eventualitatea in care pot ajunge in capitala. Chiar am de gand la un moment dat sa merg! Va dati seama ce entuziasm ar fi pe mine sa ma aflu intr-un univers al frumusetii? Chiar daca nu am fost sa ascult prezentarea, m-am bucurat mult sa primesc kit-ul special care ascundea sase sticlute. Voi gasiti parfumurile in varianta de 100 de ml, pachetelul acesta e special conceput pentru bloggeri si Youtuberi din cate am inteles si estimez ca fiecare sticluta are cam 20 de ml. Le-am mirosit pe toate, le-am pus pe toate in acelasi timp pe mine, apoi separat, le-am adulmecat indelung, m-am sucit si rasucit, dar preferatul meu a ramas, inca de la prima mirosire acelasi!
  Ce dragute sunt ele asa micute si colorate! :)
  Inca de cand am vazut prezentarea lor, m-am intrebat, oare cum e Sel d'Azur? Oare e posibil sa captezi mirosul de sare intr-un parfum? L-am pulverizat cu rapiditatea de Speedy Gonzales si din prima secunda mi-am zis ca, da, se poate!

  E insasi esenta unei plimbari la malul marii, cand plamanii iti sunt linistiti de briza si mintea potolita de cuprinsul albastru! Plus niste citrice, in special grapefruit. As fi zis ca e mai degraba o aroma estivala, dar ce sa vezi? de cand il port, mi-a revenit dorinta de-a merge la mare iarna. E un vis de-al meu pe care inca nu l-am implinit :). Cum ma dau in vant dupa mare si vacante, acesta e preferatul meu din gama si nu ma satur de el.
  Plein Soleil e o bomboana! Miroase floral dar si cumva a dropsuri, deci dulce, dar cu atingeri usor acrisoare. Mi se pare papusica colectiei, e pentru zilele in care te simti jucausa si feminina si te imbraci in culori vesele. Il indragesc si pe el tare mult.
  Garden Party e cel mai feminin si diafan! El incanta cu note delicate de trandafir dar sunt combinate si potentate de ceva ce pare a fi usor condimentat, dar mai apoi am descoperit ca e vorba de menta. Cu alte cuvinte e o aroma florala usoara, care nu copleseste, dar care iti da niste aripioare albe :) Sau roz, de ce nu?
 Matin Blanc e despre neroli sau floare de portocal, cum vreti sa-i spuneti! Aroma inconfundabila dulce-amaruie a acestei flori pretioase care te energizeaza de la prima ora si care te revigoreaza. Stiu ca sunt multe persoane care cauta asiduu nota de neroli prin parfumuri, iar acesta o expune foarte frumos.

  Tropicale Tentation e fructatul echipei! Numai bine ca are un papagal pe ambalaj, deci a fost printre primele incercate :). Nasul meu percepe un mango zemos si copt, numai bun de mancat. E exotic, aromat si totodata energizant. Chiar daca s-a cam racit in ultimele zile, inca sunt tentata sa-l folosesc.
  Cand ajungem la Cuir de Nuit lucrurile devin mai gurmande fiindca acesta are note de cacao, vanilie, cafea, dar si o atingere ciprata care "trezeste" toate celelalte note calde. E cel mai matur si senzual dintre toate si cred ca e cea mai buna varianta pentru sezonul rece, desi eu o sa le folosesc pe toate.
  Aceste parfumuri au o persistenta medie sau medie spre mare. In brosura pe care am primit-o intensitatea lui Plein Soleil si Cuir de Nuit e de trei puncte din patru, iar la celelalte doua puncte. Sunt niste arome mai lejere si mie mi se pare ok asa pentru ca sunt concepute sa te aduca in armonie cu natura, iar natura, atunci cand e lasata in voia ei, te ademeneste cu flori si fructe, dar le completeaza cu aer, apa, pamant si foc, pentru un intreg desavarsit. Gama Collection Parfums capteaza foarte bine acest melanj. Chiar simti ca porti pe piele natura si libertate. Sa nu uit sa va spun ca incercandu-le pe toate, mi-am dat seama ca ele pot fi combinate intre ele pentru a obtine fatete unice. Sloganul e "parfumul meu, povestea mea" - exact asa imi lasa impresia. E ca o femeie care povesteste diferite intamplari frumoase din viata ei: foloseste diferite tonalitati si doze de exuberanta, dar tot ea e :). Nota 10.

  Pe site-ul Yves Rocher, daca comandati una dintre aceste ape de parfum, primiti si un mini-parfum de 10 ml gratuit, e o oferta buna si sunt convinsa ca promotii interesante vor tot fi.

 
 
Kissez!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla