Treceți la conținutul principal

La Panthere by Cartier EDP - review

  Salutare! Astazi bloguletul meu implineste opt ani! Am momente in care nici mie nu-mi vine sa cred cat a trecut si chiar daca astazi mi se pare ca am inceput acest proiect intr-o parte complet diferita a vietii mele, inca pot simti fiorii care m-au cuprins atunci cand am scris primul articol si i-am dat drumul in online. E cel mai durabil lucru pe care l-am construit eu si chiar daca multe s-au schimbat: frecventa postarilor, abordarea subiectelor si preferatele in materie de cosmetice si poate chiar si carti, blogul inca e aici, e actualizat o data la cateva zile si inca simt chef de scris. Mi se spune mult mai rar Brumarica si impresia mea e ca la inceput aveam articole mai incisive si o doza de negativism de care am reusit sa ma scutur. Cu siguranta m-am schimbat in acesti opt ani si lumea intreaga a blogurilor s-a modificat fundamental, dar atata timp cat voi simti nevoia sa scriu, o voi face. Motivul principal e, exact ca la inceput, ca nu am prietene prea pasionate de cosmetice si am simtit nevoia de apartenenta la un grup :).


  Cum puteam sa aniversez mai bine decat cu un review pentru parfumul meu preferat? La Panthere este in colectia mea din 15 octombrie, deci de la ziua mea, dar am vrut sa-l trec prin toate anotimpurile pana sa scriu despre el. Asta nu m-a oprit din a va spune destul de des despre el, pe Facebook :)).
  L-am descoperit in Sephora unde m-a atras nuanta aurie si faptul ca nu era ieftin deloc. Stiu ca am vazut o suma de 400 si ceva de lei, care cel mai probabil era pentru varianta de 100 ml. Mi-am aplicat un puf, eu care nu ma parfumez decat acasa si am plecat in treburile mele. Mi-a placut de la inceput, dar cand am sesizat ca se simte si dupa ore bune si cat e de fin, mi-am zis ca trebuie sa-l am si l-am primit de ziua mea. De fapt, eu l-am bagat in cos de AICI dar a fost un cadou la baza de genul: "alege ce vrei, cum vrei si sa fie in jur de 200 de lei" :)))). Diferenta de pret chiar e mare si mi-am luat varianta de 50 de ml.
  Imi place totul: cutia eleganta, sticla simpla si rafinata, culoarea! Trebuie sa va spun ca nu are capac, atomizorul e incorporat in sticla, insa are o protectie din plastic ce blocheaza din spate si astfel dispare sansa de a se declansa daca e atins. Totusi, nu e parfumul care sa poata fi luat in vacanta, decat intr-un recipient de tip Travalo.


  Cat am putut sa scriu si, totusi, nu v-am spus nimic despre parfumul in sine :). Ei bine, eu l-as asocia cuvantului LUX! La inceput pare un parfum chiar foarte matur, sofisticat, elegant, complet si bine definit, potrivit unei femei experimentate, nu chiar foarte tanara. Dupa cateva minute, insa, isi itesc capsorul niste note fructat-ciprate, care mie mi se par vesele si tineresti si niste flori albe care emana curatenie si confort. Ramane un parfum elegant si sofisticat, dar potrivit pentru o arie mult mai larga de femei. Nu-l vad pe o adolescenta sau pe o femeie cu un look foarte masculin, dar in rest eu spun ca-i purtabil. Totusi, am auzit pareri cum ca ar fi o aroma grea, potrivita in special pentru iarna. Bineinteles, gusturile nu se discuta, dar tocmai aceste pareri ma fac sa subliniez sa-l testati inainte de a-l cumpara. Mie cel mai bine imi prieste cand e o temperatura de aproximativ 25-30 de grade, cand e canicula e putin cam mult, iar iarna ii taie putin din dulceata si-l face mai... aspru. Eu ma simt feminina, dar foarte proaspata si interesanta cand il folosesc si imi ridica moralul cum putine parfumuri o fac. Persistenta e incredibila! Ma dau cu doua pufuri si il simt pana tarziu in noapte. Si dupa dus inca se mai simte pe piele. Am avut multe parfumuri preferate, doar ma stiti, dar asta e sus de tot in top. Singurul care ajunge pana aproape de el este La Vie est Belle L'Eclat.


  La Panthere are versatilitatea si liniile unei feline, cu siguranta si din punctul meu de vedere, este ireprosabil. De fapt, datorita lui cred ca am primit cele mai entuziaste complimente. Nota 10!


Kissez!


Comentarii

  1. Imi amintesc ce vavoom s-a creat cand a aparut. Era pe buzele tuturor! L-am mirosit o data, tin minte ca mi-a placut. Si mie mi se pare luxos din toate punctele de vedere. ☺️ As zice mai multe, dar nu imi amintesc exact cum miroase, stiu doar ca e interesant si placut.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader