Treceți la conținutul principal

Daca am fi animale

   Salutare! Cand imi doresc sa incerc stiluri noi sau autori pe care inca nu i-am citit, imi place sa aleg carti de dimensiuni reduse. Asa, pot sa-mi fac o prima impresie, care ma poate determina sa perseverez in acea directie. Tot asa a stat situatia si in cazul lui Wilhelm Genazino, un scriitor german, jurnalist la baza, care a scris si piese de teatru radiofonic, pe care l-am descoperit prin intermediul Libris

  Daca am fi animale pastreaza o nota de piesa de teatru si un stil interesant, menit sa te scoata putin din monotonie. Personajul principal este un arhitect divortat al carui nume nu-l aflam pe parcursul lecturii. Initial si varsta sa e o enigma, dar, facand niste calcule, putem deduce ca are putin peste patruzeci. Se spune ca aceasta perioada este una de criza in viata unui om, dar personajul principal are temeri si dileme care il fac sa para si mai in varsta decat e. Omul este intr-un permanent balans intre dependenta si independenta. Prins intr-o relatie care nu-l implineste, totusi prefera sa aiba pe cineva decat sa fie singur. Momentele de solitudine pe care le cauta atunci cand e agasat se transforma in  tortura atunci cand nu are la cine sa se intoarca. Arhitect independent, e dependent totusi de proiectele de care se ocupa. Constient de greseli, continua sa le faca, desi pare un om corect, nu poate sa nu experimenteze cu frauda. Din afara, arhitectul pare ca are o viata normala, de-a dreptul banala, insa mintea lui hiperactiva analizeaza si traieste fiecare mic eveniment la cote inalte.


  Mi s-a parut o carte interesanta si am incercat sa inteleg cat mai bine acest personaj macinat pe interior. Uneori apar elemente care pot parea putin inconfortabile, dar autorul nu se sfieste sa ne arate cele mai ciudate ganduri si fapte ale eroului. Lectura m-a prins si nu regret ca am parcurs-o.


Kissez!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader