Treceți la conținutul principal

Best shapewear

   Salutare! Iata ca de ceva vreme a venit iarna! Teoretic, ne ascundem sub tot felul de haine groase. Puloverele devin un lucru obligatoriu, fularele si caciulile stau la loc de cinste, iar gecile sunt tot mai voluminoase. Oricat layering am face sau daca am lua noua cojoace, parca tot ne ia cate-un frison, mai ales la ceas de seara sau cand bate vanticelul acela subtire care intra fix la oase. Cat timp avem un program obisnuit de zi cu zi lucrurile mai functioneaza cumva si garderoba nu trebuie sa fie neaparat asemanatoare cu a unei fashioniste, dar apar si ocaziile speciale, mai ales petrecerile de Craciun. Eu, una, sunt adepta simplitatii si daca evenimentul nu este pompos, o rochita draguta sau niste pantaloni simpli asortati la o bluza mai eleganta, mi se par cele mai nimerite optiuni. Mai o paieta, un cercelus, o perluta, putin sclipici la machiaj si deja a aparut spiritul craciunistic. Dar ce te faci daca hainele, simple cum sunt ele, te strang un pic fata de anul trecut, nu te multumeste cum se aseaza sau preconizezi sa sari limita la bucatele traditionale? Cea mai buna modalitate sa fentezi imperfectiunile, zonele de care nu esti foarte multumita sau asupra carora nu vrei sa atragi atentia este sa folosesti lenjerie de tipul shapewear. Facand parte dintr-o industrie in continua perfectionare, modelele de lenjerie modelatoare au devenit tot mai confortabile, din materiale placute, care nu strang excesiv, ci doar ofera o silueta armonioasa, longilina, pe care orice haina se va aseza mult mai firesc. Unde mai pui ca o piesa de shapewear poate sa tina si cald intr-o zi friguroasa?


   A long time ago, body shapers were associated with pain. Now, these days are over, the best shapewear is confortable, easy to wear, comes in several forms and colors. Total comfort when using it!


  This piece is ideal for plus-size women. It was designed for a whole area, starting from the upper back to the tights. It really gives a feminine figure and is the best tummy control shapewear.


   If you want to wear a red carpet dress, to sculpt your body and to look perfect you need something special. A piece of shapewear designed to enhance your curves, to thight your stomach area, to feel extra confortable and give you the confidence that you need. It's so smooth that fits perfectly even under a satin dress. For events you can check out the wedding shapewear collection.


Kissez!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader