Treceți la conținutul principal

Colectiile de Craciun 2023 de la Yves Rocher - reviews

   Salutare! Anul acesta am intrat in spirit de sarbatoare mai repede decat de obicei. Inca de la jumatatea lunii noiembrie am inceput sa vizitez cu mare entuziasm toate magazinele posibile, in cautare de decoratiuni, beteala si alte lucruri minunate, care sunt disponibile in perioada aceasta. Chiar daca am luat-o din timp cu admiratul, colindele si mai apoi cu cidrul fara alcool la targul de Craciun, mi-am dat seama ca mai sunt doar doua saptamani pana la marea sarbatoare, asa ca de acum inainte o sa fiu si mai implicata in pregatiri. La fel de importante pentru starea mea de bine in perioada aceasta sunt aromele specifice de Craciun, asa ca noutatile Yves Rocher au venit la fix. Le folosesc zilnic, le alternez, le combin, cert este ca totul miroase minunat in jurul meu.

  Lucrul pe care il apreciez cel mai mult la aceste colectii este ca in fiecare an fanii YR au de ales intre o aroma mai craciunistica si una cu influente fructate. De data aceasta avem gama Infuzie de note orientale si cea denumita Sorbet de litchi! Amandoua contin o varietate mare de produse, incepand cu balsamuri de buze, lotiuni de corp, spray pentru par si corp, exfoliant, geluri de dus, sapunuri lichide, lumanari parfumate si minunatele seturi cu miniaturi, de care sunt mereu foarte incantata. 😀
  Gama Sorbet de litchi este o incantare a simturilor si are un miros atat de autentic, incat atunci cand mirosi aceste produse ai putea sa pui pariu ca adulmeci niste fructe de litchi. E diafan, totusi exotic, dulce-acrisor, o aroma cu adevarat inovatoare in peisajul produselor de ingrijire a corpului. Dupa cum puteti vedea din poza, am gelul de dus, sapunul lichid si un set format din mini-gel, exfoliant si lotiune de corp, plus un balsam de buze, care imi ofera un ritual complet de ingrijire si relaxare. Toate au texturi delicate, sunt atat de blande cu pielea si ofera un moment de nota 10!

  Gama cu litchi imi place foarte mult, dar pe cea cu infuzie de note orientale o ador! E o combinatie absolut fermecatoare de condimente, de caldura si mister, de fericire si de bun-gust. Captivanta ar fi cel mai bun cuvant care s-o descrie. De cand am desfacut primul produs a fost dragoste la prima mirosire si de atunci, folosesc cel putin doua-trei in fiecare zi. Pe langa setul cu miniaturi, gelul de dus si sapunul lichid, mai am si o lumanare parfumata care e pur si simplu imbatatoare, crema de maini cu textura lejera, dar care hidrateaza foarte bine. Balsamul de buze mi se pare si mai eficient decat imi aminteam, il aplic in fiecare seara, iar exfoliantul contine particule mici si delicate care ofera un peeling eficient, dar grijuliu cu pielea. 


 M-am bucurat foarte mult sa constat ca anul acesta gamele de Craciun contin lotiuni de corp, fluide, care se absorb usor, dar sunt foarte eficiente, dar si spray-uri pentru par si corp. Desi sunt adepta apelor de parfum si nu obisnuiesc sa folosesc spray-uri de corp, pe acesta din gama cu note orientale, il folosesc zilnic. Il pulverizez pe toate hainele, prin par si peste tot pe unde pot fiindca nu ma satur de el, iar persistenta e chiar notabila, similara cu a unei ape de toaleta. Port Craciunul dupa mine in fiecare clipa si nu se arata nicio sansa sa ma satur! 😀


  Cea mai frumoasa chestiune cu aceste arome limitate de Craciun este ca poti tine minte fiecare sarbatoare si fiecare an prin prisma aromelor special dedicate. Pentru voi, cu drag de la Yves Rocher, am si un cod de reducere YVESROCHER20 care va ofera o extra reducere de 20% pe site-ul lor, codul promotional se foloseste in pagina cu cosul de cumparaturi si, cel mai important, se cumuleaza cu alte oferte si reduceri deja existente pe site! Va invit la cumparaturi pe site-ul Yves Rocher si sunt foarte curioasa sa aflu care aroma va place cel mai mult, dar si care produse va atrag cel mai tare!


Kissez!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader