Treceți la conținutul principal

Parerea mea despre Swiffer

   Salutare! As putea spune ca 2023 a fost un an solicitant, cu provocari venite chiar din ianuarie, dar am si reusit sa fac niste lucruri pe care le amanam de ceva vreme si chiar pot spune ca in 2023 lucrurile s-au triat cumva si am facut "curatenie". Bineinteles aceasta curatenie are intelesuri mai profunde, dar astazi o sa va povestesc despre ce m-a ajutat pe mine in procesul de curatenie al casei, daca tot mi-a venit cheful sa deschid subiectul... purificarii.


  Intai de toate, mie-mi place sa traiesc in ordine si curatenie! Imi place sa aerisesc indelung, nu trece sambata fara sa aspir cu atentie si la maxim doua zile sterg praful. Lucrurile mi le aranjez mereu. Cu cat mai multa ordine e in jurul meu, cu atata gandesc mai limpede si cu atat sunt mai multumita. Cu toate acestea, la rastimpuri e necesara si cate o curatenie generala si pentru asta mi-am cumparat Swiffer. Am fost foarte tentata de aceste produse inca de la primele reclame, dar parca promisiunile erau prea frumoase ca sa fie adevarate. Acum doi ani mi-am luat pamatuful si anul acesta am adaugat si mopul.


   Eu sunt foarte incantata de aceste produse, atat lavetele pentru pamatuf cat si cele pentru mop atrag intr-un mod incredibil praful, firele de par si toate scamele. Curatenia devine foarte usoara, totul se simplifica si rezultatele sunt durabile. Pe mine m-a interesat cel mai mult sa le pot folosi pe dulapuri, prin spatele canapelei si in locuri in care ajung cu greu si am reusit sa am rezultatele dorite in doar cateva minute. 


  Pamatuful in sine (manerul) nu mi s-a parut prea grozav conceput, dar nu exclud sa nu fi infipt eu gresit laveta in el, fiindca mi-am pierdut rapid rabdarea si m-am debarasat de maner, preferand sa sterg cu laveta propriu-zisa in locurile unde doream sa fac curatenie. Mopul mi se pare mult mai bine lucrat. Desi e conceput intr-o maniera simpla, bucatile de tija se unesc rapid printr-un mecanism eficient, iar laveta, din moment ce e bine prinsa in acele mici orificii special concepute s-o tina nemiscata, nu iese chiar asa usor cum te-ai astepta. In plus, mopul se poate folosi atat pe orizontala, cat si pe verticala, facilitand accesul in toate colturile sau dupa mobila. In general, ma incanta mai mult lavetele uscate fiindca pe ele le folosesc in toata casa, cele umede fiind mai degraba potrivite pentru baie si bucatarie. Praful efectiv nu se mai ridica, este absorbit chiar din momentul in care laveta il atinge si ramane acolo.


  Intr-adevar, rodusele Swiffer contin plastic, dar eu le folosesc mai degraba la curatenia generala, in niciun caz saptamanal, cand am alte metode eficiente. Un set complet de rezerve o sa ma tina cativa ani, asa ca mi se pare relativ ok.


  In general, recenziile pentru Swiffer sunt bune, cei nemultumiti mai degraba nu au pozitionat ok laveta sau au asteptari incredibile de la un produs care, in fond, costa cam 50 de lei. Dupa cum va spuneam, eu sunt multumita fiindca nu am reusit sub nicio alta forma sa scap atat de repede si eficient de praf in locurile greu accesibile, asa ca il recomand. Folosit cu masura este un accesoriu foarte util in casa. Eu am avut si niste lavete marca proprie Lidl, dar puterea de captare a prafului este cam 40% comparativ cu Swiffer original.


  In concluzie, nota 10! Stiu ca ma pot baza pe el la nevoie.


Kissez!


P.S. Nu uitati ca au inceput ofertele de dupa Craciun la o serie de magazine, cum ar fi ACESTA si ACESTA.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Crema pentru ten Apidermin -review

  Hello! Fiind destul de multumita de Apidermaliv, care teoretic nu era pentru tenul meu, am decis sa cumpar un recipient micut de Apidermin. Varianta la 30 de ml costa 7,5 de lei si am luat-o dintr-un plafar.   Logic, am avut mari asteptari. Contine vitamina A si laptisor de matca, toate ingredientele sunt ok si este potrivita pentru tenul uscat.  In primul rand, ambalajul e dragalas, dar poleiala aurie dispare in cateva secunde. Spre exemplu, eu am avut-o in geanta vreo ora-doua de cand am cumparat-o si pana am ajuns acasa si deja arata ca trecuta printr-o mie de maini.   Acum sa trecem la produsul propriu-zis: cand am deschis recipientul am simtit un miros destul de puternic, dar nu deranjant. Textura (uimitor) pare mai light decat la Apidermaliv. Am avut impresia ca va intra rapid in piele, dar s-a format un soi de pelicula. Nu reprezinta o baza buna de machiaj, asa ca am inceput s-o folosesc seara. Din pacate, nu mi se potriveste. Nu are niciun efect asupra deshidratarii s

Sondaje online: Daedalus plateste sau nu?

   Hello! Poate va aduceti aminte, la un moment dat spuneam ca experimentez putin cu sondajele online si ca sunt inscrisa in mai multe paneluri. La Daedalus am cont de multa vreme, am pierdut deja notiunea timpului. Am primit cateva invitatii la sondaje, apoi a inceput o perioada lunga de liniste. Intamplarea a facut sa citesc pe alte bloguri ca sunt seriosi, ca platesc, ca exista destule chestionare, dar eu tot nu primeam nimic. Le-am dat un mail, i-am intrebat ce se intampla si daca persoanele nou inscrise au sanse mai mari de invitatii la sondaj decat membri vechi. Logic era ca nu, asta mi-au si raspuns, dar dupa schimbul de mailuri am inceput sa mai primesc pe ici pe colo cate-un sondaj.    In primul rand, sa nu asteptati sa va imbogatiti! Mie totusi mi se pare de viitor aceasta abordare, plus ca-mi place sa completez chestionare, insa e clar ca remuneratia e mica si banii se strang destul de greu. Cu toate astea, comparativ cu alte paneluri, chestionarele sunt ceva mai bine pla

Impresiile mele despre cura cu spirulina

   Hey! Prin primavara m-am hotarat sa fac o cura cu spirulina pentru ca ma simteam cam vlaguita si aveam probleme destul de urate cu tenul. Inca de la inceput tin sa precizez ca nu am cunostinte in domeniu, ca m-am informat doar pe internet si ca experienta mea se poate sa fie diferita fata de a altora.   Nu prea imi place sa-mi administrez eu tratamente si suplimente, insa dupa ce am citit mai multe articole, am ajuns la concluzia ca spirulina este o mica minune ce aduce beneficii in aproape orice situatie si asa m-am decis sa incep o cura de aproximativ sase saptamani. Intai am cumparat un flacon de la Fares(spirulina+urzica, 60 de pastile-23 lei), apoi am ales Alevia (1+1 gratis, in total 60 de pastile-13 lei). Am luat cate-o pastila dimineata, la pranz si seara.    Parerile asupra efectelor sunt foarte variate, mai ales in ceea ce priveste slabirea/ingrasarea. Cred totusi ca am auzit mai multe voci care indeamna la consumul de spirulina in cazul in care se doreste o scader